بسیجیان و پاسداران شهرستان ۴۰ فرزند کم بضاعت ورامینی را تحت پوشش قرار دادند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ داود اصغری فرمانده سپاه شهرستان ورامین طی مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ورامین ما گفت: رسیدگی به قشر مستضعف یکی از ویژگی های نیروهای انقلابی و ارزشی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ورامین ما,

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) و امام خامنه ای(مدظله العالی) به تاسی از آموزه ها و دستورات دین مبین اسلام، تاکید بسیار زیادی بر حمایت از مستضعفین داشته اند تا جایی که امام خمینی(ره) اعلام کرده بودند که مستضعفین و پابرهنگان سرمایه های این نظام و انقلاب هستند.

,

فرمانده سپاه شهرستان ورامین اظهار داشت: یکی از اقدامات بسیار خوب و مناسب کمیته امداد امام خمینی(ره)، حمایت از فرزندانی است که در وضعیت نامناسب مادی دارند می باشد و در طرحی با عنوان محسنین، افراد مختلف می توانند از این فرزندان حمایت مالی کنند.

,

اصغری بیان کرد: بسیجیان و پاسداران شهرستان ورامین در جهت اجرای دستورات دین مبین اسلام و همچنین امام خمینی(ره) و امام خامنه ای(مدظله العالی)، در ایام ماه مبارک رمضان در طرح محسنین که حمایت از فرزندان کم بضاعت است شرکت موثر و بسیار خوبی داشتند.

,

وی افزود: بعد از اطلاع رسانی اولیه بین حوزه های مقاومت بسیج خواهر و برادر شهرستان ورامین و همچنین پاسداران ناحیه ورامین، استقبال بسیار گرم و خوبی در جهت حمایت از این فرزندان کم بضاعت تحت عنوان محسنین صورت گرفت.

,

فرمانده سپاه شهرستان ورامین تصریح کرد: طی ماه مبارک رمضان بسیجیان و پاسداران شهرستان ورامین بیش از چهل نفر از فرزندان کم بضاعت را به صورت رسمی تحت پوشش خود قرار داده اند.

,

وی ادامه داد: بسیاری از بسیجیان و پاسداران نیز کمک های نقدی و غیر نقدی گوناگونی به افراد مختلف و نیازمند کرده اند که به صورت رسمی اعلام نکرده اند.

,

انتهای پیام/

]
بیش از ۴۰ نفر از فرزندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) تحت عنوان طرح محسنین به حمایت بسیجیان و پاسداران شهرستان ورامین درآمده اند.