واکنش تویتری به ابراز تمایل رژیم صهیونیستی برای افشای نام نوکران عرب خود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛پایگاه خبری عربی ۲۱ در صفحه اختصاصی خود در تویتر، خبری تحت عنوان زیر منتشر کرد:رژیم صهیونیستی: امیدواریم که بتوانیم اسامی کشورهای عرب همکار خود را علنی کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

کاربران عرب زبان تویتر در واکنش به این تویت مواضع قابل تاملی گرفتند:

,

ناصر: نگران نباشید...چیزی نمونده،خودشون یکی یکی اعتراف می کنند.

,

البردادا: دوست دارم،نام این کشورها را افشا کنید تا عمق خیانت عربی را بشناسم.

,

محمد:صهیونیست ها همیشه نوکران شان را رسوا می کنند تا آن ها را تحقیر کنند،زیرا خیانت کارند.

,

ابومصطفی:می دانیم نیاز به اعلام نیست اما ملت ها اسیر آن ها هستند.

,

هاش.هاش:سعودی و ....

,

گفتنی است،افیخای ادرعی،سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی،از وجود روابط علنی و محرمانه با برخی کشورهای منطقه خاورمیانه پرده برداشت.

, گفتنی است،افیخای ادرعی،سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی،از وجود روابط علنی و محرمانه با برخی کشورهای منطقه خاورمیانه پرده برداشت.,

وی در گفتگو با شبکه خبری روسیا الیوم اظهار داشت: واقعیت این است که ما  با برخی از کشور های منطقه روابط و همکاری نزدیکی داریم که امیدواریم در آینده ی نزدیک بتوانیم بی پرده درباره این کشورها سخن بگوییم.

, وی در گفتگو با شبکه خبری روسیا الیوم اظهار داشت: واقعیت این است که ما  با برخی از کشور های منطقه روابط و همکاری نزدیکی داریم که امیدواریم در آینده ی نزدیک بتوانیم بی پرده درباره این کشورها سخن بگوییم.,

 

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
رژیم صهیونیستی اعلام کرد: امیدواریم که بتوانیم اسامی کشورهای عرب همکار خود را علنی کنیم.کاربران تویتر در واکنش به این تویت مواضع قابل تاملی گرفتند.