جوان ۲۰ ساله در سد «نقره کمر» تفرش غرق شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای تفرش، با آغاز فصل تابستان و افزایش دمای هوا، افراد بدون توجه به تابلوهای "شنا ممنوع" به شنا در سدها و بندهای خاکی می پردازند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای تفرش,

شب پنجم تیرماه بود که خبری از غرق شدن جوانی در بند خاکی نقره کمر تفرش شنیده شد و خانواده دیگری را داغدار کرد.

,

هر چند این مکان نیز همانند مکانهای دیگر دارای تابلو "شنا ممنوع" بوده اما فرد برای تفنن و تفریح و بدون توجه به این تابلوها وارد آب شده که متاسفانه به دلیل عدم مهارت در شنا غرق شده است.

,

ساعت ۱۹  روز دوشنبه ۵ تیر، جوان ۲۰ ساله ای که به همراه خانواده به تفرش سفر کرده بود، بدون توجه به تذکر سایرین و وجود تابلوهای های شنا ممنوع در بند خاکی نقره کمر به شنا مشغول و مدتی نمی گذرد که این فرد در این بند خاکی غرق می شود. عملیات نجات این جوان با اعزام نیروهای غواص از اراک حدود ۴ ساعت به طول می انجامد.

,

حوالی ساعت ۲۳ و ۳۰ جنازه این جوان ۲۰ ساله از آب بیرون کشیده و به سردخانه منتقل می شود.

,

این حادثه ناگوار در این بند خاکی در تفرش، اولین حادثه در تفرش نیست. در تیرماه سال گذشته، ۳ نفر و در مردادماه یک جوان ۲۶ ساله در این بند خاکی دچار غرق شدگی شدند. این افراد مسافر و بدون توجه به تابلوهای شنا ممنوع در این سد و بند خاکی به شنا پرداخته و غرق شده اند.

,

با فرارسیدن تعطیلات تابستانی و افزایش سفرهای تابستانی، می طلبد که مسئولین شهرستان تمهیداتی را برای حفظ جان مسافران به خصوص در سد و بندها خاکی در تفرش بیاندیشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
عصر روز گذشته جوان ۲۰ ساله‌ای رد سد خاکی «نقره کمر» تفرش غرق شد که جسد این جوان با گذشت نزدیک به ۵ ساعت تلاش نیروهای امدادی و آتش‌نشانی از آب بیرون کشیده شد.