لازم است دانش آموزان با قرآن و تعالیم دینی بیشتر آشنا شوند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه امام‌جمعه گالیکش در این آیین گفت: شما فرهنگیان با بهترین سرمایه‌های کشور که جوانان هستند سروکار دارید و باید در تربیت و پرورش آنان تلاش و کوشش وافر نمایید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیلکوه ,

, ,

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید «محمد دلبری» افزود: ما باید فرزندان و دانش آموزان را خداپرست و دوستدار پیامبر و ائمه اطهار علیهم‌السلام تربیت کنیم چراکه همین دانش آموزان در آینده عهده‌دار این نظام و مملکت هستند پس لازم است که درست تربیت شوند و با قرآن و تعالیم دینی بیشتر آشنا شوند.

,

وی اظهار داشت: برخی از خانواده‌ها برای فرزندان خود در زمینه‌های مختلف هزینه می‌کنند ولی متأسفانه ازلحاظ تربیت دینی و اخلاق اسلامی آن‌چنان‌که شایسته است توجه نمی‌کنند که قطعاً در آینده دچار مشکل خواهند شد و به آن موفقیت لازم نخواهند رسید.

,

, ,

مهدی خسروی مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان گالیکش نیز در این مراسم قرائت روزانه قرآن کریم به همراه ترجمه آن توسط پرسنل اداری، برگزاری محفل انس با قرآن با حضور دانش آموزان و خانواده‌هایشان و نیز تجلیل از فعالان عرصه قرآنی را ازجمله برنامه‌های فرهنگی آموزش‌وپرورش گالیکش در ماه مبارک رمضان عنوان کرد.

,

لازم به ذکر است در این مراسم آیاتی چند از کلام‌الله مجید توسط حضار قرائت شد و پس‌ازآن نماز ظهر و عصر به امامت امام‌جمعه گالیکش اقامه شد.

, لاز, م به ذکر است در این مراسم آیاتی چند از کلام‌الله مجید توسط حضار قرائت شد و پس‌ازآن نماز ظهر و عصر به امامت امام‌جمعه گالیکش اقامه شد.,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
روز گذشته با حضور مسئولین و امام‌جمعه گالیکش محفل انس با قرآن در اداره آموزش‌وپرورش این شهرستان برگزار شد.