اعتماد ظریف به کری موجب تقویت قانون منع ورود ایرانیان به آمریکا شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛کامران غضنفری در گفتگو با صبح توس اظهار کرد: کامران غضنفری در گفتگو با صبح توس اظهار کرد: قانونی که ترامپ روز گذشته آن را امضا کرد طرحی بود که در زمان اوباما مطرح شد که دولت روحانی به این طرح عکس العمل مناسبی نشان نداد و تنها به محکومیت زبانی بسنده کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

وی تصریح کرد: جان کری در نشستی که با ظریف در وین داشت به وی اطمینان می‌دهد این قانون محدویتی برای ایران ایجاد نخواهد کرد و به ضرر ایران نخواهد بود در آن وقت ظریف به وعده دروغ جان کری اطمینان کرد و به مردم گفت این مصوبه برای ایران هیچ مانعی ایجاد نمی کند.

,

 

,

این کارشناس مسائل سیاسی در ادامه ابراز داشت: ترامپ این قانون رابه شکل وسیع‌تری مطرح کرد، البته چند ماهی این قانون به دلیل اعتراض برخی از شخصیت‌های داخل آمریکا به صورت تعلیق وضع شده بود؛ اما با پیگیری و شکایت ترامپ به دیوان عالی آمریکا این قانون مطرح و روز گذشته به امضای وی رسید.

,

 

,

غضنفری در رابطه با تبعات این قانون در کشور گفت: تبعات این قانون برای کشورمان افزایش فشارها است طبق این قانون هرفردی که طی  پنج سال گذشته به ایران سفرکرده، اجاز ورود به آمریکا را ندارد و از طرفی تردد و سفر بسیاری ازاتباع و شهروندان کشورهای اروپایی و آسیایی برای ورود به  ایران را با مشکل مواجه می‌شود.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

]
کارشناس مسائل سیاسی گفت: اطمینان ظریف به جان کری موجب تقویت قانون منع ورود ایرانیان به آمریکا شد.