گارگاه آگاهی بخشی مبارزه با مواد مخدر در بخش مرزی داشلی برون
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قابوس نامه، رئیس اداره اجتماعی هنگ مرزی اترک گلستان با اشاره به این موضوع تصریح کرد: تاکنون 12 دوره آموزشی (هر دوره 90 دقیقه) برای گروه های هدف (کارکنان ادارات و گروه های مرجع مردمی) برگزار شده است و تا پایان هفته مبارزه با موادمخدر و همچنین در طول سال ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قابوس نامه،, قابوس نامه،,

سرگرد جوادکارکن با بیان اینکه مواد مخدر و آسیب های ناشی از آن، خانواده ها بویژه نسل جوان را بشدت تهدید می کند، اضافه کرد: آموزش و آگاهی بخشی به خانواده ها از مهمترین راهکارها برای کاهش و مقابله با تهدیدات مواد مخدر است.

,

وی آشنایی با انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی ، زیان های آنها بر جسم و روان و تاثیر اعتیاد در فروپاشی نهاد خانواده را از مهمترین سرفصل های آموزشی دراین کلاس ها برشمرد و افزود: درمجموع افزون بر 200 نفر از هیات امنای مساجد و کارکنان ادارات و نهادهای مستقر در بخش مرزی داشلی برون در این کلاس ها شرکت کرده اند.

,

رئیس اداره اجتماعی هنگ مرزی اترک گلستان، توزیع بروشور و لوح های فشرده آموزشی در حوزه آشنایی با موادمخدر و زیان های آن و راهکارهای رهایی از این مواد را از دیگر اقدامات انجام شده درحوزه آموزش پیشگیری از موادمخدر و آسیب های ناشی از آن درمناطق مرزی گنبدکاووس نام برد.

,

در این کلاس های علاوه بر وجود کارشناسان مرزبانی در امر مبارزه با موادمخدر از کارشناس خبره موامخدر استفاده شده است.

,

, ,





































, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,

انتهای پیام/

]
به مناسبت بزرگداشت هفته مبارزه با مواد مخدر و با هدف آگاهی بخشی به مردم، کارکنان ادارات و نهادهای مستقر در بخش مرزی داشلی برون گنبدکاووس در چند روز گذشته کارگاههای آموزشی برگزار شد.