برگزاری مراسم هفتم تیر امروز در امامزادگان باقریه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان به مناسبت هفتم تیر اطلاعیه ای صادر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

 

,

  در "هفتۀ افشای حقوق بشر امریکایی"  که از ششم لغایت دوازدهم تیرماه است و به مناسبت سی و ششمین سالگرد فاجعه تروریستی هفتم‌تیر و شهادت مظلومانه 72 تن از یاران صدیق و  وفادار امام راحل عظیم الشأن و انقلاب اسلامی، به قافله ‌سالاری سید شهیدان انقلاب ؛ شهید مظلوم آیت‌الله دکتر بهشتی (رحمت الله علیه) ؛ ویژه مراسم بزرگداشتی در ایام این هفته با حضور پرشور مردم و خانواده های معظم شهدا ، جانبازان ، آزادگان و ایثارگران انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

, "هفتۀ افشای حقوق بشر امریکایی", (رحمت الله علیه), (رحمت الله علیه),

 

,

این مراسمات،  در بزرگداشت و تکریم شهدای والامقام فاجعۀ تروریستی هفتم تیر و تجلیل از چهره های نام آشنا و مسئولان بلند پایه نظام که در این حادثه به درجۀ رفیع شهادت نائل آمدند برگزار می شود ، آنان  شهید راه حق و عدالت و مقابله با ددمنشی های امریکا شدند ،  آنان در این راه شهید شدند تا بتوانند  از ظلم و ستم امریکا  در حق ملت مظلوم و بزرگ ایران اسلامی جلوگیری کرده  و با نور شهادت خود، راه حق و دستان تا مرفق غرق در خون امریکای جنایتکار را  در طراحی و حمایت از این گونه اقدامات تروریستی و کشتارهای ظالمانه برهمگان آشکار و برملا سازند .

,

 

,

ستاد برگزاری مراسم هفتم‌تیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از عموم مردم شهید پرور و قدرشناس دعوت می کند  تا با حضور گسترده و پرشور خود ، ضمن زنده نگه داشتن نام و یاد و خاطره شهدای گرانقدر هفتم‌تیر با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و شهیدان آن فاجعه تجدید میثاق کرده و باردیگر نقاب نفاق از چهرۀ کریه المنظر امریکای جنایتکار برداشته و جنایات ضد حقوق بشری آن را افشا کنید . مراسم محوری گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر در بیرجند بدین شرح اعلام می گردد.

,

 

,

زمان مراسم : چهارشنبه هفتم تیر ساعت 18:00

, زمان مراسم : چهارشنبه هفتم تیر ساعت 18:00,

مکان مراسم: آستان مقدس امامزادگان باقریه

, مکان مراسم: آستان مقدس امامزادگان باقریه ,

سخنران:حجت الاسلام والمسلمین مهدی شریعتی تبار رییس بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی

, سخنران:حجت الاسلام والمسلمین مهدی شریعتی تبار , , رییس بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی,

  ستاد برگزاری مراسم هفتم ‌تیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی

, ستاد برگزاری مراسم هفتم ‌تیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی,

انتهای پیام/

]
امروز مراسم بزرگداشت هفتم تیر در امامزادگان باقریه برگزار می شود.