پرداخت بیش از ۱۳ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان دلیجانی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اصغر نجفی، مدیرکمیته امداد شهرستان دلیجان در گفتگو با پیام دلیجان؛ با بیان اینکه توانمندی مددجویان مهم‌ترین اولویت کمیته امداد است، گفت: یکی از سیاست های مهم کمیته امداد امام خمینی (ره) توانمندسازی مددجویان زیر پوشش است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام دلیجان,

نجفی اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اقدام های موثری در زمینه اشتغالزایی انجام می دهد و بین دستگاه های مختلف اجرایی استان نیز عملکرد مطلوبی در این زمینه دارد.

,

وی با اشاره به اینکه تعداد ۱۳۳ مددجوی تحت حمایت شهرستان دلیجان در سال گذشته تسهیلات اشتغال و کار آفرینی از منابع بانکی وکمیته امداد دریافت کردند، تصریح کرد: از این تعداد ۲۸ خانواده تحت حمایت از منابع بانکی با اعتبار دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال و ۱۰۵ خانواده از منابع بانکی با اعتبار ده میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال و کارآفرینی دریافت کردند.

,

مدیرکمیته امداد شهرستان دلیجان از پرداخت ۱۹۹ فقره وام کارگشایی به مددجویان این شهرستان خبر داد و گفت : برای پرداخت این تعداد تسهیلات قرض الحسنه چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

,

نجفی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی اشتغال برای مددجویان تحت حمایت افزود: مددجویان پس از گذراندن دوره‌های آموزشی می توانند جهت ایجاد اشتغال از تسهیلات اشتغال‌زایی کمیته امداد در جهت ایجاد کسب و کار مناسب و رسیدن به استقلال مالی استفاده کنند.

,

وی طرح استعدادسنجی را از دیگر اقدامات کمیته امداد عنوان کرد و افزود: استعداد سنجی مدددجویان، اعطای تسهیلات بانکی، ارائه آموزش‌های تخصصی و نظارت مستمر بر اجرای طرح‌های خودکفایی از جمله اقدامات کمیته امداد برای کمک به توانمندی مددجویان تحت حمایت است.

,

مدیرکمیته امداد شهرستان دلیجان خاطرنشان کرد: در سال گذشته یک هزار و ۹۶ خانواده تحت حمایت از مساعدت‌های کمیته امداد و خیران شهرستان دلیجان به صورت نقدی و غیرنقدی و با اعتبار هشت میلیارد و ۶۸۸ میلیون ریال بهره‌مند شدند.

,

انتهای پیام/

]
مدیر کمیته امداد شهرستان دلیجان گفت: ۱۳۳ فقره وام اشتغال در سال گذشته با اعتبار ۱۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به مددجویان زیر پوشش در دلیجان پرداخت شده است.