مشکل برق ایذه و باغملک به طور کلی رفع می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا هدایت الله خادمی نماینده مردم ایذه و باغملک در گفت و گو با خبرنگار عصر ایذه درخصوص بحران کنونی آب در  ایذه اظهار داشت: از از زمان آغاز این مشکل در شهرستان، پیگیری هایی برای رفع این معظل داشتم، و هفته گذشته نیز طی نشستی که در استانداری داشتیم، این موضوع را عنوان کردم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر ایذه,

وی با اشاره اینکه از ابتدای روی کار آمدنم، اولیت اولم پیگیری انتقال آب بود، گفت: اگر‌چه مسئله بحران آب به یک موضوع ملی تبدیل شده است، اما در مناطقی مثل ایذه و‌ دهدز باوجود آب کارون یک اتفاق تلخ و‌ تاسف بار است.

,

نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه مهمترین هدفم در این دوره رفع مشکل بی آبی و انتقال آب ایذه و باغ‌ملک است، افزود: با وجود اینکه در این ایام و با تلاشهایی که داشتم قدم‌هایی هم برداشته شد اما متاسفانه افرادی مخالف توسعه ایذه و باغملک هستند.

,

خادمی ادامه داد: این افراد با شنیدن هر خبر رسانه ای در مورد انتقال آب،  شروع به سنگ اندازی  می‌کنند و به همین دلیل مجبورم از کارهایی که در این خصوص انجام دادم و در حال پیگیری هستم  رسانه ای نکنم، بلکه این افراد معدود با جوسازی مانع انجام این کار نشوند.

,

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی با گلایه از افرادی که علاقمند به توسعه ایذه و باغ‌ملک نیستند از مردم خواست برای رفع مشکل در کنار کمک و اعتماد به نماینده به این موضوع هم فکر کنند که چرا نمایندگان پیشین برای رفع بی آبی ایذه قدمی برنداشتند و‌ به صورت زیر ساختی پیگیر این موضوع نبودند؟

,

وی با اشاره به بی برقی در این مناطق اظهار داشت: معاون وزیر نیرو بزودی برای افتتاح یک پست برق باغملک و کلنگ زنی یک ایستگاه در میانگران به ایذه خواهد آمد و بااحداث این پست، مشکل برق این دو شهر به کل رفع خواهد شد.

,

نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در ادامه به تغییرات مدیریتی در ایذه اشاره کرد عنوان داشت: آنچه در فضای مجازی تحت عنوان تغییرات مدیریتی از زبان من نقل و منتشر می شود، کذب است و هر تغییری که قرار باشد انجام شود  رسماً به مدیران اعلام و سریع صورت می‌گیرد.

,

هدایت الله خادمی افزود: در حال حاضر قصد تغییر مدیران شهرستان را ندارم اما مرتب عملکرد آنها را بررسی می‌کنم و اگر مورد قبول مردم نباشند حتما تغییراتی را اعمال خواهم کرد.

,

وی در پایان بار دیگر به موضوع انتقال آب اشاره کرد و اظهار داشت تمام تلاش این دوره خود را صرف کلید زدن انتقال آب خواهم کرد تا قدمی برای نسل‌های بعد باشد.

,

انتهای پیام/*

]
خادمی گفت: با افتتاح یک پست برق در باغملک و احداث یک ایستگاه برق در ایذه، عملا مشکل برق این دو شهرستان حل خواهد شد.