دانشجویان دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) در قزوین تهدید شدند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین این روزها تحولات و چالش‌های جدید را تجربه می‌کند به گونه‌ای که برخی از اساتید و دانشجویان منتقد با فضای خفقان و بسته‌ای مواجه هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

نزاع و درگیری اخیر میان اساتید دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین موجب جراحت یکی از اساتید شد که مسوولین این دانشگاه در اقدامی غیرمنتظره مانع فعالیت یکی از استادان شدند و این امر موجب اعتراض جمعی از دانشجویان و کارکنان شد.

,

, , ,

در این راستا جمعی از دانشجویان علوم سیاسی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین در نامه‌ای خطاب به ریاست دانشکده علوم اجتماعی این دانشگاه از روندهای مستمر غیر علمی و بی‌عدالتی و اتخاذ تصمیمات گانگستری و عدم رعایت قوانین وزارت علوم و برخوردهای تبعیض آمیز ابراز نارضایتی کردند.

,

روز گذشته مدیرگروه علوم سیاسی در کانال تلگرامی خود با تهدید دانشجویان امضا کننده این نامه، هشدار داده که آن‌ها را تحت نظارت دقیق آموزشی قرار خواهد داد.

,

اما آنچه مهم به نظر می‌رسد این است که برخی به دلیل منافع شخص و سیاسی چنان افراد را تحت فشار قرار می‌دهند تا نگاه نقادانه و مطالبه‌گرانه دانشجویان را سرکوب نمایند.

,

دانشجویان باید درخصوص آرمان‌ها و ارزش‌ها، مطالبه جدی داشته باشند و ضمن آنکه بر روی کجی‌ها و کاستی‌ها علامت سؤال می‌گذارند، از شکست‌های مقطعی به هیچ‌وجه ناامید و مأیوس نشوند.

,

انتهای پیام/

]
پس از بایکوت اساتید منتقد در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) این با نوبت به تهدید دانشجویان منتقد رسیده است.