دوره آموزش راویان راهیان نور در سنندج برگزار شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پیشمرگ روح الله، دوره آموزش تئوری راویان اردوهای راهیان نور ویژه برادران به همت مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه بیت المقدس در مجتمع اردویی شهید بروجردی سنندج برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیشمرگ روح الله,

 

,

علی کلوندی مدیر مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه بیت المقدس گفت: این دوره به صورت یک روزه و با حضور اساتید استانی برگزار می شود و دوره عملی در زمان پیک اردوهای راهیان نور جنوب و در مدت زمان چهار روز برگزار می شود.

,

 

,

مدیر مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه بیت المقدس با اشاره به حضور کلیه شهرستان های استان کردستان در این دوره اظهار داشت: تعداد 60 نفر از راویان دفاع مقدس که در دوره های قبلی سازمان شرکت کرده اند و در اعزام کاروان های راهیان نور به مناطث عملیاتی به عنوان راوی همراه حضور داشته اند، امروز در این دوره یک روزه حضور دارند.

,

 

,

وی با اشاره به تدریس اساتید بومی در دوره آموزش راویان گفت: مباحث مرتبط با دفاع مقدس در مناطق غرب و شمال غرب کشور، اصول و فنون روایتگری و شیوه ها و قالب های روایتگری از جمله موارد تدریسی در این دوره آموزشی می باشند.

,

 

,

کلوندی با اشاره به مجاهدت های صورت گرفته در مناطق عملیاتی غرب کشور گفت: بسیاری از مردم ایران اسلامی با مجاهدت ها و رشادت های مردم کردستان در طول هشت سال دفاع مقدس و قبل و بعد از آن آشنایی کامل ندارند و این رسالت بر عهده روایتگران دفاع مقدس است که این داستان این مجاهدت ها و رشادت ها را برای هم وطنانمان روایت کنند.

,

 

,

مدیر مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه بیت المقدس با اشاره به مظلومیت شهدا، ایثارگران و رزمندگان کردستانی گفت: رزمندگان کردستانی علاوه بر مقابله با عناصر خارجی و ارتش بعث عراق با مزدوران داخلی و گروهک های ضدانقلاب نیز درگیر بودند و این امر باعث می شد که همسر و فرزندانشان نیز درگیر یک جنگ ناجوانمردانه باشند.

,

 

,

 

,

, ,

انتهای پیام/

,

 

]
دوره آموزش تئوری راویان اردوهای راهیان نور ویژه برادران به همت مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه بیت المقدس در سنندج برگزار شد.