اجرای طرح هادی در 477 روستای خراسان جنوبی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی‌اصغر آسمانی‌مقدم ، مدیرکل بنیاد مسکن استان خراسان جنوبی ، در گفتگو با خاورستان، اظهار کرد: در حال حاضردر خراسان جنوبی  904 روستای بالای 20 خانوار وجود دارد  که از این تعداد روستا اجرای طرح هادی در 898  روستا امکان پذیر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, , خاورستان،, خاورستان،,

 

,

وی افزود: برای 898 روستای بالای 20 خانوار استان اعتباری بیش از نه میلیارد و 596 میلیون تومان لازم است.

,

 

,

مدیرکل بنیاد مسکن استان خراسان جنوبی بیان کرد: تاکنون در 477 روستای استان، طرح هادی  با اعتباری بیش از 75 میلیارد و 880 میلیون تومان اجرا شده است.

,

 

,

آسمانی مقدم گفت: اجرای طرح هادی شامل: آسفالت، جدول گذاری، سنگ فرش و خیابان سازی است که در اکثر روستاها انجام شده یا در حال انجام است.

,

 

,

وی اظهار کرد: اعتبارات بنیاد مسکن استان در سال 95 ،  12 میلیارد و 308 میلیون تومان بوده است که حدود 40 درصد آن تخصیص یافته است.

,

 

,

مدیرکل بنیاد مسکن استان خراسان جنوبی با توجه به این که در بحث قیر رایگان، یکی دیگر از مؤلفه های دیگراز بند 18، تبصره ی یک قانون بودجه ی سال 95 سهم قیر به بنیاد مسکن اختصاص پیدا کرد.

,

 

,

آسمانی مقدم با بیان این که بنیاد مسکن در سال 95 توانست سه هزار و 350 تن قیر رایگان، اعتبار بگیرد افزود: با اختصاص این میزان قیر رایگان، حدود 38 روستا از  آسفالت برخوردار شدند و سطحی معادل بیش از 155 هزار متر مربع سفالت شد.

,

 

,

انتهای خبر/

]
مدیرکل بنیاد مسکن استان خراسان جنوبی گفت: تاکنون در 477 روستای بالای 20 خانوار استان طرح هادی با اعتباری بیش از 75 میلیارد تومان اجرا شده است.