خودروی 120 میلیون تومانی تا سه ماه دیگر روانه بازار تبریز می‌‌‌شود/ احتمال مونتاژ تیگو 7 در آذربایجان‌‌شرقی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، عصر روز گذشته در پیست یادگار امام خودروی جدید تیگو 7 برای ارائه در بازار توسط علاقمندان به رانندگی آزمایش شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

امنیت پرست، نمایندگی فروش این خودرو در تبریز با بیان اینکه این محصول از نظر کیفیت از هم رده‌‌‌‌‌‌هایش بسیار جلوتر است، اظهار داشت: حجم موتور این خودرو 1500 است که مصرف کمتری دارد اما در مقایسه با موتورهای 2500، همان کیفیت را داراست و از نظر کیفیت قابل رقابت با برندهای کره‌‌‌ای می‌‌‌باشد.

,

وی افزود: از نظر طراحی بسیار زیبا و مشتری پسند است و در سال 2016 از نظر زیبایی طراحی رتبه اول در جهان را کسب کرده است و از نظر کیفیت نیز نسبت به قیمت فروش آن بسیار بهتر از خودروهای هم سطح می‌‌‌باشد.

,

نمایندگی فروش تیگو 7 با اشاره به اینکه قیمت این ماشین در حدود 120 میلیون تومان خواهد بود، توضیح داد: تا سه ماه دیگر این خودرو روانه بازار خواهد شد و ثبت نام به صورت اینترنتی خواهد بود و قطعا فروش اقساطی با درصد پایین از مزایای این خودرو است.

,

وی ادامه داد: از نظر استاندارد تمامی استانداردهای اروپایی وجود دارد از جمله یورو 4 و یورو 6 و ایربگ اضافی و ویژگی‌‌‌های دیگری که این محصول را از هم رده هایش متمایز می‌کند، همچنین این محصول گارانتی پنج ساله بدون قید و شرط خواهد داشت.

,

امنیت پرست از رونمایی عمومی این خودرو در اوایل مرداد خبر داد و افزود: ذائقه مردم عوض شده است و شهروندان حق دارند قبل از خرید خودرو به امتحان آن اقدام کنند و برای همین مسئله یک رونمایی عمومی در اوایل مرداد در پارک ائل گلی خواهیم داشت.

,

وی بیان داشت: بعد از چند ماه ساخت خودرو در کرمان موتور شروع خواهد شد و امیدواریم با کاهش بروکراسی اداری در استان این اتفاق را در استان خودمان نیز شاهد باشیم زیرا آذربایجان و به ویژه تبریز پتانسیل بالایی برای این کار دارد.

,

امنیت پرست امکان استفاده از منطقه آزاد ارس برای صادرات خبر داد و توضیح داد: اگر بروکراسی اداری کاهش پیدا کند و دست و پای کسانی که به دنبال اشتغالزایی هستند بسته نشود صنعت خودرو می‌تواند کشور را متحول کند زیرا بعد از چند ماه از ورود هر خودروی جدید می‌‌توان قطعات آن را در داخل مونتاژ و تولید کرد که اشتغالزایی برای کشور ایجاد خواهد کرد.

]
Test drive خودروی تیگو 7 در پیست استادیوم یادگار امام (ره) انجام شد.