کلنگ دومین پروژه محرومیت زدائی طرح شهید شوشتری در شهرستان سروآباد بر زمین زده شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از اورامانات،با حضور حضور فرماندارسروآباد، بخشدار، معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستان، مسئولین قرارگاه پیشرفت و آبادانی و مردم روستای دره ناخی احداث پل روستای دره ناخی از توابع شهرستان سروآباد از محل اعتبارات قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه بیت المقدس استان کردستان کلنگ زنی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اورامانات,

مسئول طرح شهید شوشتری در شهرستان سروآباد در حاشیه این مراسم به خبرنگار ما با اشاره به اینکه مردم این شهرستان و ملت غیور کردستان شایستگی بهترین و بیشترین خدمات را از سوی نظام دارند گفت:احداث پل روستای دره ناخی دومین پروژه طرح شهید شوشتریدر این شهرستان است.

,

تقی حیدری با اشاره به اینکه اولین پروژه مربوط به این قرارگاه هدایت و ساماندهی فاضلاب روستای پایگلان بوده است گفت: این طرح هاو پروژه ها با مشارکت و همیاری مردم و دهیاری روستا انجام خواهد شد.

,

به گفته وی پل روستای دره ناخی به نام شهید این روستا مرشد خالدی نامگذاری و با اعتباری افزون بر 600 میلیون ریال در قالب طرح محرومیت زدایی از محل اعتبارات قرارگاه پیشرفت و آبادانی احداث خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
احداث پل روستای دره ناخی به عنوان دومین پروژه محرومیت زدائی طرح شهید شوشتری با حضور مسئولین شهرستانی در این روستا بر زمین زده شد.