اجرای طرح هجرت سه در 24 مدرسه با مشارکت 130 دانش آموز درمیانی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از وحدت درمیان، حسین مهران فر، مدیرآموزش وپرورش شهرستان درمیان، در جمع خبرنگاران  اظهار کرد: طرح هجر ت سه در 24 مدرسه  شهرستان با مشارکت 130 دانش آموز درمیانی صورت پذیرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, وحدت درمیان, وحدت درمیان, وحدت درمیان,

 

,

وی افزود: این طرح در قالب پروژه مهر با هدف آشنایی دانش آموزان با فرهنگ تعاون در کار گروهی، بکار بردن استعداد و ذوق هنری در فضای مدارس بر حسب گروه سنی دانش آموزان، تعهد در برابر نگهداری از امکانات و اموال در مدارس، لذت بردن از کار و استفاده بهینه از اوقات فراغت و استفاده از نیروی جوان دانش آموزی در تعمیر و تجهیز مدارس و مشارکت آنها در فعالیت های عمرانی و فضاهای آموزشی اجرا می‌شود.

,

 

,

مدیرآموزش وپرورش شهرستان درمیان  بیان کرد: هر ساله در فصل تابستان با مشارکت تشکل  بسیج دانش آموزی در مدارس این طرح اجرا می‌شود که نقش مهمی در بهسازی مدارس، غنی سازی اوقات فراغت جوانان و افزایش روحیه مسئولیت پذیری آنان دارد.

,

مهران فر تصریح کرد: از جمله نکات مثبت در این طرح شکوفا شدن بسیاری از استعدادها ی دانش آموزان ونیز زمینه همکاری و احساس مسئولیت دانش آموزان می‌باشد .

,

 

,

وی  اذعان کرد: مهم ترین فعالیت دانش آموزان در طرح هجرت سه  در زمینه رنگ آمیزی، دیوارنویسی ،خطاطی و نقاشی مدرسه های سطح شهرستان بویژه درمدارس  دور افتاده است.

,

 

,

مدیرآموزش وپرورش شهرستان درمیان با بیان اینکه دانش آموزان سرمایه های اجتماعی جامعه هستند، گفت: باید راه را برای توانمندسازی وشکوفایی استعدادهای این قشر از اجتماع با برنامه ریزی صحیح واصولی هموار نمود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
مدیر آموزش و پرورش شهرستان درمیان از اجرای طرح هجرت سه در 24 واحد آموزشی با مشارکت 130 دانش آموز این شهرستان با هدف آماده سازی فضاهای آموزشی برای سال تحصیلی آینده خبرداد.