سهم روستای امیرآباد سرچشمه قاین از کیفیت صدا وسیما به روایت تصویر
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازنسیم قائن ، مطلب و تصاویر زیر توسط یکی از اهالی روستای امیرآباد سرچشمه قاین ارسال شده است وخواستار پیگیری مسئولین استانی وشهرستانی در جهت برخورداری از صدا وسیما در این روستا هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم قائن,

روستای امیرآباد سرچشمه در بخش مرکزی قاینات از یک ایستگاه آنالوگ تلوزیون برخوردار است که چهار شبکه تلوزیونی یک، دو، سه و استانی را پوشش میدهد.

,

در بسیاری از مواقع این شبکه ها با مشکلاتی مواجه هستند. برای مثال همین لحظه تنها شبکه یک بخوبی فعال است. شبکه دو از کیفیت رنگ و تصویر مطلوبی برخوردار نیست. شبکه سه همواره دارای نویز و برفک است. شبکه استانی با عدم همخوانی صدا و تصویر رو برو است.

,

ظاهرا این ایستگاه با مشکل جدی روبرو شده است و هر از گاهی تکنسین های سازمان برای رفع مشکل اعزام میشوند اما بعد از زمان کوتاهی دوباره مشکلات بر میگردد.

,

با توجه به سرمایه گذاری انجام شده برای نصب دکل، مشکلات پیش آمده عملا آن را بلا استفاده نموده و به منزله یک هزینه از دست رفته تلقی میشود.

,

از مسئولین محترم خواهش میشود نسبت به بررسی جدی این مشکل اقدام نمایند.

,

یک پیشنهاد مناسب این است که با توجه عدم برخورداری روستاهای همجوار از شبکه دیجیتال، ایستگاه فعلی را به نوع دیجیتال ارتقا دهند و یا نسبت به نصب آن در مکان مناسبی جهت پوشش این روستا و روستاهای همجواراقدام تا این مشکل را برای همیشه رفع کنند.

,

امیرآباد سرچشمه از روستاهای عشایری وآخرین روستای بخش مرکزی شهرستان قاینات است که از شمال شرق با خراسان رضوی واز جنوب شرق با شهرستان زیرکوه هم مرزاست .

,

این روستا در85کیلومتری شهر قاین قراردارد ودارای 70خانوار است.

,
,
,
,
, , ,
, , ,
, , ,

انتهای خبر/

]
اهالی روستای امیرآباد سرچشمه قاین با ارسال تصاویری از وضعیت نابسامان صدا وسیما در این روستاخواستار پیگیری مسئولین استانی وشهرستانی جهت رفع این مشکل شدند.