طرح ممنوعیت استفاده از مدیران بازنشسته برای بررسی به کمیسیون اجتماعی می‌رود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریدون احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به تصویب یک فوریت بررسی طرح ممنوعیت استفاده از مدیران بازنشسته اظهار کرد: این طرح قرار است برای بررسی به کمیسیون اجتماعی برود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه کمیسیون اصلی برای بررسی این طرح کمیسیون اجتماعی است، افزود: نمایندگان پیشنهاداتی دارند که این پیشنهادات ارائه خواهد شد.

,

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه طرح ما کمی متفاوت و با قید دو فوریت بود، افزود: به نظرم بعد از بررسی کمیسیون اجتماعی این طرح شهریور ماه به صحن علنی مجلس بیاید.

,

وی با بیان اینکه این طرح به طور یقین تصویب می‌شود، تصریح کرد: بحث بر سر این  است که بازنشستگان اعم از معاون وزیر، استاندار، معاونین استاندار و فرمانداران از بازنشستگان نباشند.

,

احمدی بیان کرد: نیروهای نظامی و اطلاعاتی استثناء هستند به شرط اینکه در همان سازمان به کارگیری شوند.

,

وی با بیان اینکه در پستهای رئیس جمهور، معاونان رئیس جمهور، وزار و نمایندگان بازنشسته بودن مشکلی ندارد، افزود: البته برخی از شخصیت‌ها هستند که مقام معظم رهبری آنها را در پستهای مدیریتی قرار می‌دهد که این افراد نیز جزو طرح ممنوعیت قرار نمی‌گیرند.  

,

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کلیات طرح ممنوعیت به کارگیری استفاده از بازنشستگان در پستهای مدیریتی طرح خوبی است.

,

انتهای پیام/

]
نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی از ارجاع طرح ممنوعیت استفاده از مدیران به کمیسیون اجتماعی خبر داد.