ثبت نام 700 نفر از شازند برای شرکت در جشنواره قرآنی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامعباس میرزایی فرماندار شازند در گفتگو با شازند ما در خصوص برگزاری جشنواره قرآنی گلهای محمدی و فاطمی گفت: یکی از دلایل بروز چالش‌ها و مشکلات امروزی بشریت دور شدن افراد  از قرآن است، این در حالی است که عمل به دستورات قرآن می‌تواند زندگی توأم با کمال، ایمان و معنویت را برای بشریت به همراه داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شازند ما ,

وی با بیان اینکه مسئولان موظف هستند در راستای ترویج فرهنگ قرآن در جامعه تمام سعی و تلاش خود را به کار گیرند افزود: چهارمین مرحله جشنواره قرآنی گلهای فاطمی و محمدی در سطح شهرستان ها برگزار می شود و مرحله استانی آن به میزبانی شازند خواهد بود.

,

 

,

, ,

 

,

فرماندار شازند اظهار کرد: در سطح شهرستان شازند تا کنون ۷۰۰ نفر جهت حضور در این جشنواره ثبت نام کرده اند.

,

میرزایی ادامه داد: در مرحله شهرستانی این جشنواره، شهرستان به ۸ نقطه تقسیم شده و مسابقات در این نقاط و در ۷ گروه سنی و ۲۶ رشته برگزار و برگزیدگان به مرحله شهرستانی راه پیدا می کنند.

,

وی اضافه کرد: یکی از اهداف و نتایج برگزاری این جشنواره قطعا ایجاد فضای قرآنی در سطح شهرستان و تعمیم فرهنگ قرآنی خواهد بود و در واقع فرصت خوبی برای سمت و سوی قرآنی دادن به زندگی جوانان و نوجوانان است که یقیناً کاهش آسیب ها را در پی دارد.

,

فرماندار شازند یکی دیگر از اهداف این جشنواره را شناساندن و معرفی شهرستان به مسافران و مهمانانی که از سایر نقاط استان به این شهرستان مسافرت می کنند عنوان کرد.

,

میرزایی خاطر نشان کرد: اختتامیه بخش هنری این جشنواره در روزهای ۲۵ و ۲۶ مرداد ماه به صورت استانی در مرکز استان برگزار خواهد شد و همچنین در روز های ۴ و ۶ شهریور ماه در محل اردوگاه امیر کبیر شازند(باغک) مرحله شهرستانی برگزار و اختتامیه جشنواره نیز به صورت استانی در سالن همایش پالایشگاه شهر مهاجران اجرا خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
فرماندار شهرستان شازند از ثبت نام 700 نفر جهت شرکت در جشنواره قرآنی گلهای محمدی و فاطمی در سطح شهرستان خبر داد.