شهرداری دلیجان ۹۳ میلیارد ریال برای تعریض خیابان ها هزینه کرده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سید حسن جلالی، مسئول املاک شهرداری دلیجان در گفتگو با پیام دلیجان؛ گفت: شهرداری دلیجان از سال ۹۲ تا ۹۵ علی رغم کاهش درآمد های شهرداری عملکرد بسیار خوبی در تعریض خیابان ها و کوچه های سطح شهر داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام دلیجان,

, ,

جلالی اظهار کرد: شهرداری طی چهار سال گذشته ۹۳ میلیارد ریال در تعریض خیابان ها و کوچه های سطح شهر هزینه کرده است.

,

وی با اشاره به اینکه امسال هم موضوع تعریض خیابان ها و کوچه های سطح شهر در دستور کار شهرداری قرار دارد افزود: امسال تا کنون سه مورد تملک و تعریض خیابان ها و کوچه های سطح شهر انجام شده است.

,

مسئول املاک شهرداری دلیجان بیان کرد: همچنین واحد املاک شهرداری دلیجان در راستای توسعه بازار سنتی در ضلع شرقی مسجد اعظم کوچه جانبازان را به متراژ ۱۹۵ متر مربع خریداری و تخریب کرده است.

,

جلالی اظهار کرد، تعدادی دیگر از املاک سطح  شهر که در طرح بافت فرسوده و طرح تعریض قرار دارند خریداری شده است که بزودی تخریب می شوند.

,

شهرستان دلیجان از توابع استان مرکزی با ۵۱ هزار نفر جمعیت در مسیر راه اصلی استان های جنوبی و شرقی با استان های شمالی و مرکزی واقع شده است.

,

, ,

انتهای پیام/

]
مسئول واحد املاک شهرداری دلیجان گفت: شهرداری طی چهار سال گذشته ۹۳ میلیارد ریال در تعریض خیابان ها و کوچه های سطح شهر هزینه کرده است.