هجمه دشمنان در عملکرد موثر سپاه تاثیری ندارد/سپاه به دنبال حفظ دستاوردهای انقلاب است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فراهان خبر؛ مراسم تودیع و معارفه نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه فراهان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فراهان خبر,

حجت الاسلام رضوی راد، نمایندگی ولی فقیه سپاه روح الله استان مرکزی در این مراسم گفت: انبیای الهی در بطن جامعه رسالت تربیت انسان ها را برعهده داشتند و در مسیر کار تربیتی، جبهه کفر در مقابل آنها با ترفندهای مختلف صف آرایی می کرد اما در انجام رسالت خویش هیچ گاه از هدف خود دست برنداشتند.

,

وی افزود: امروز تحول بشر مدیون تلاش ۲۳ ساله پیامبر(ص) است، وی برای ترویج اسلام و کار تربیتی لحظه ای جامعه را رها نکرد.

,

رضوی راد اظهار کرد: خداوند تربیت بشر را به دست پاک ترین انسان ها سپرده است و کار تربیت از زمان انبیای الهی تاکنون ادامه داشته است و هم اکنون سپاه امورات تربیتی و فرهنگی خود را در همین راستا برنامه ریزی می کند.

,

نمایندگی ولی فقیه سپاه روح الله استان مرکزی گفت: اصل رسالت سپاه تحول معنوی در بستر جامعه است و بسیج به عنوان بستر فرهنگ سازی در جامعه وارد میدان شده است که این هدف با تربیت انسان های متعالی در این میدان گاه محقق می شود.

, بسیج به عنوان بستر فرهنگ سازی در جامعه وارد میدان شده است که این هدف با تربیت انسان های متعالی در این میدان گاه محقق می شود., بسیج به عنوان بستر فرهنگ سازی در جامعه وارد میدان شده است که این هدف با تربیت انسان های متعالی در این میدان گاه محقق می شود.,

سپاه پاسداران ادامه دهنده جریان انقلاب اسلامی است

, سپاه پاسداران ادامه دهنده جریان انقلاب اسلامی است, سپاه پاسداران ادامه دهنده جریان انقلاب اسلامی است,

وی گفت: فعالیت های سپاه پاسداران ادامه دهنده جریان انقلاب اسلامی است و این نهاد در جهت پاسداری از انقلاب تشکیل شد تا حافظ انقلاب و دستاوردهای آن باشد.

,

رضوی راد اظهار کرد: هجمه های استکبار علیه این نهاد انقلابی نیز نمی تواند خللی در مسیر سپاه پاسداران به وجود دارد، دشمن از باور و ایمان به ارزش ها در این نهاد انقلابی هراس دارد.

,

نمایندگی ولی فقیه سپاه روح الله استان مرکزی گفت: اقتدار سپاه امروزه به جایی رسیده است که یک پاسدار انقلاب اسلامی ناو آمریکایی را به عقب می نشاند. امروز هجمه دشمن علیه سپاه به دلیل اثرگذاری آن است.

,

وی ادامه داد: مفهوم انقلاب اسلامی، هدایت جامعه و تلاش برای استقرار دین و دستورات الهی در کشور است و سپاه هم در همین مسیر گام برمی دارد.

,

این امر اقدامی زمان بر و دشوار است که باید به تدریج و در طول زمان محقق شود. با استمرار جریان انقلاب اسلامی می توان آرام آرام به سمت استقرار جامعه دینی و پیاده‌سازی دستورات الهی در جامعه خود و سپس اثرگذاری در جامعه جهانی اسلامی حرکت کرد.

,

دشمنان داخلی برای تخریب سپاه حلقوم استکبار شده اند

, دشمنان داخلی برای تخریب سپاه حلقوم استکبار شده اند , دشمنان داخلی برای تخریب سپاه حلقوم استکبار شده اند ,

رضوی راد اظهار کرد: دشمن نوک تیز پیکان حملات خود را به سمت سپاه نشانه گرفته و هرچه نقش سپاه موثرتر باشد، هجمه و حملات دشمن نیز سنگین‌تر می شود.

,

نمایندگی ولی فقیه سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: دشمنان داخلی در این جریان حلقوم آمریکا و اسرائیل شده اند و با تخریب سپاه به نفع استکبار حرف می زنند تا بتواند در راه تحقق اهداف اصیل سپاه پاسداران خلل و مانع ایجاد کنند.

,

سپاه برای حفاظت از انقلاب هیچ قید و محدودیتی ندارد

, سپاه برای حفاظت از انقلاب هیچ قید و محدودیتی ندارد, سپاه برای حفاظت از انقلاب هیچ قید و محدودیتی ندارد,

وی خاطر نشان کرد: سپاه از گوهر ارزشمند و گرانبها انقلاب نگهبانی می کند و مراقب و حافظ دستاوردهای آن است و هیچ‌گونه قید و محدودیتی برای این حفاظت قائل نمی شود.

,

در این مراسم از زحمات محمد صانعی، مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه فراهان تقدیر و تشکر شد و قاسم طاهریان به عنوان نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه فراهان معارفه شد.

,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
نمایندگی ولی فقیه سپاه روح الله استان مرکزی گفت: هجمه های استکبار هم علیه این نهاد انقلابی نمی تواند خللی در مسیر سپاه پاسداران به وجود دارد، دشمن از باور و ایمان به ارزش ها در این نهاد انقلابی هراس دارد.