۱۳۴ کیلوگرم تریاک در رودبارجنوب کشف شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  رودبار ما، سرهنگ رضا فیروز بخت فرمانده انتظامی شهرستان رودبارجنوب در تشریح جزئیات این خبر گفت: در عملیات اول در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر، پلیس رودبار جنوب از فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد افیونی که قصد انتقال مقادیری مواد مخدر از مرز های شرقی و از مسیر رودبارجنوب به مرکز کشور را داشتند مطلع شده و رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما, رودبار ما,


وی افزود: ماموران بعد از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی در نهایت متوجه شدند باند مذکور قصد دارند محموله‌مواد مخدر را به وسیله یک دستگاه خودروی نیسان حمل نمایند.

,
,


این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: بلافاصله اکیپ های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با کمک پلیس اطلاعات و امنیت عمومی بصورت نامحسوس وارد عمل شده و محورهای مواصلاتی را  تحت نظر گرفتند تا در نهایت خودروی مذکور را شناسایی و آن را متوقف کردند.

,
,


فرمانده انتظامی رودبارجنوب گفت: در این عملیات مقدار ۱۱۳ کیلو گرم تریاک کشف، یک دستگاه خودرو توقیف و دو نفر متهم نیز دستگیرشدند.

,
,


سرهنگ فیروز بخت در تشریح عملیات دوم گفت: ماموران ایستگاه بازرسی بهادرآباد در حین کنترل خودرو های عبوری در محور شهرستان کهنوج به جیرفت به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ مشکوک و آن را متوقف کردند.

,
,


وی افزود: در بازرسی از خودرو مقدار ۲۱ کیلوگرم تریاک که به طرز بسیار ماهرانه ای جاساز شده بود کشف و یک نفر متهم نیز دستگیر شد.

,
,


فرمانده انتظامی شهرستان رودبارجنوب  ضمن اشاره به این مطلب که در این دو عملیات در مجموع ۱۳۴ کیلوگرم تریاک کشف،۳ نفر متهم دستگیر و دو دستگاه خودرو نیز توقیف شد خاطر نشان ساخت: متهمان پس از تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

,
,


فیروز بخت در پایان از عموم شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در خصوص قاچاق مواد مخدر سریعا مراتب را از طریق سامانه فوریتهای پلیسی ۱۱۰ و یا سامانه ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر در میان بگذارند.

,
,

انتهای پیام/

]
فرمانده انتظامی شهرستان رودبارجنوب از کشف محموله ۱۳۴ کیلویی تریاک توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی طی 24ساعت گذشته خبر داد.