تمام تلاش خود را در جهت استقرار واحد ثبتی در بشاگرد بکار گرفته ایم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از فرهنگ کده ؛سید مهدی هاشمی مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان هرمزگان که در نشست شورای اداری شهرستان بشاگرد با بیان این نکته که تمام تلاش خود را در جهت خدمت رسانی به مردم شریف استان بکار گرفته ایم،گفت: امیدواریم در صورت ایجاد زیرساخت های مناسب در این منطقه بتوانیم شاهد استقرار واحد ثبتی در سال های آتی در این شهرستان باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فرهنگ کده,

 

,

وی با اشاره به اهمیت ثبت رسمی املاک و اسناد در جلوگیری از بروز اختلافات و تثبیت مالکیت اشخاص حقیقی و حقوقی افزود: باید نگاهی ویژه ای در خصوص مناطق کمتر توسعه یافته داشته باشیم تا در آینده از بروز اختلافات احتمالی در این زمینه جلوگیری شود.

,

 

,

سید مهدی هاشمی اظهار کرد: با عنایت به قانون ساماندهی عرضه و تولد مسکن می توان با همکاری مردم و مساعدت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پس از تهیه نقشه و تشکیل پرونده و رسیدگی های ثبتی نسبت به مالکیت اشخاص در شهرستان مذکور اقدام کرد.

,

 

,

هاشمی با بیان مکانیزه شدن خدمات ثبتی ؛تصریح کرد:مکانیزه شدن خدمات ثبتی زمینه دستیابی تمامی افراد را در دورافتاده ترین روستاها را به خدمات ثبتی فراهم کرده است.

,

 

,

وی با اشاره به سیاست های ابلاغی برنامه ششم توسعه از سوی مقام معظم رهبری با اشاره به نام گذاری سال ، خاطر نشان کرد: با توجه به ظرفیت های طبیعی این منطقه اداره ثبت اسناد و املاک آمادگی کامل نسبت به ثبت شرکت ها و تعاونی های اشتغال محور در جهت کمک به تولید و اشتغال این منطقه را دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
مدیرکل ثبت اسناد و املاک هرمزگان با بیان اینکه که تمام تلاش خود را در جهت خدمت رسانی به مردم شریف استان بکار گرفته ایم،گفت: امیدواریم در صورت ایجاد زیرساخت های مناسب در این منطقه بتوانیم شاهد استقرار واحد ثبتی در سال های آتی در بشاگرد باشیم.