تذکر لسانی اولویت ستاد امر به معروف خاتم در مقابله با منکرات است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دبیر ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر خاتم در گفتگو با خبرنگار طنین خاتماظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر یک فریضه الهی است که هدفش رشد و تعالی انسان‌ها است و نقش تاثیرگذاری در شکل‌گیری رفتار دینی و انسانی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طنین خاتم,

حجت الاسلام پارسایی خواه گفت:امر به معروف و نهی از منکر،یک نظارت و تکلیف همگانی است اما باید سلسله مراتب این کار رعایت شود.

,

وی با اشاره به اینکه قانون حمایت از آمران به معروف و نهی از منکر در سال 94 با 24 ماده و 19 تبصره به تصویب مجلس شورای اسلامی و در دور دوم به تایید شورای نگهبان رسید افزود: آمران به معروف و ناهیان از منکر در شهرستان خاتم در سه گروه تذکر لسانی طلایه‌داران، یاوران و یادآوران فعالیت می‌کنند.

,

 پارسایی خواه از اجرای طرح یاوران معروف در سطح ادارات این شهرستان خبر داد و افزود : با اجرای این طرح کارمندان دستگاه های اجرایی با عضویت درستاد احیا ء امر به معروف و نهی از منکر در راستای گسترش معروفات گام برمی دارند.

,

, ,

وی همچنین تشکیل گروه‌های یادآوران در مدارس شهرستان را از دیگر رویکردهای ستاد امر به معروف و نهی از منکر خاتم برشمرد.

,

دبیر ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر گفت: تذکر لسانی اصلی‌ترین ماموریت ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان خاتم در راستای احیای این فریضه است.

,

حجت الاسلام پارسایی خواه اجرای طرح عیون خودرویی را از دیگر برنامه‌های ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان عنوان و خاطر نشان کرد:در این زمینه دفترچه‌هایی نیز تهیه و زیر چاپ رفته‌‌اند که طی آن مصادیق تخلف در خودروها و اماکن عمومی تعریف شده و ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان به کمک نیروی انتظامی این طرح را اجرا می‌کند.

,

انتهای پیام/ک

,
,
, ,
 
,

 

]
دبیر ستاد امر به معروف خاتم گفت: تذکر لسانی اصلی‌ترین ماموریت ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان خاتم در راستای احیای این فریضه است.