«لامبورگینی» در «شهرزاد» تمدید می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایسنا، اخیرا در حین اجرای نمایش «لامبورگینی» با بازی سیامک صفری و اشکان خطیبی، مشکلی پیش آمد که گفته شد ناشی از برخی اختلاف‌ها و اعمال نظر دست‌اندرکاران سالن بوده است. این موضوع باعث شد گروه نمایشی به فکر انتقال اجرا به سالنی دیگر باشد که با برطرف شدن اختلاف‌ها قضیه جابه‌جایی منتفی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این‌باره اشکان خطیبی به ایسنا گفت: با توجه به برطرف شدن مشکلات و نیز از آن جای که جابه‌جایی به سالنی دیگر سخت است، اجرای نمایش «لامبورگینی» را در همین تماشاخانه شهرزاد ادامه می‌دهیم.

,

او با اشاره به مدت زمان ۱۰ روزه این اجرا، اظهار کرد: تعداد روزهای اجرای نمایش تمدید خواهد شد. همچنین از روز جمعه (۳۰ تیرماه) در دو نوبت به صحنه خواهد رفت.

,

وی درباره حضور حمید صفت که از ابتدا، دادن مجوز برای اجرای قطعات موسیقی توسط او، حاشیه‌هایی را ایجاد کرد، یادآوری کرد: حضور او از قبل از شروع اجرا منتفی شد و در ادامه‌ی اجراها نیز همچنان من و سیامک صفری تنها بازیگران نمایش هستیم.

,

«لامبورگینی» یک نمایش با مضامین اجتماعی است که یک شب از زندگی آدم‌هایی را روایت می‌کند و به بیان رابطه و مسائل آن‌ها می‌پردازد.

,

 انتهای پیام

]
نمایش «لامبورگینی» به کارگردانی سیامک صفری علاوه بر ادامه اجرای خود در تماشاخانه «شهرزاد»، چند روز دیگر هم تمدید می‌شود.