تحویل یک بهله پرنده شکاری عقاب طلایی به اداره حفاظت محیط زیست گرمه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار پایگاه خبری گرمه؛ صفرزاده با بیان این خبر گفت: یک بهله پرنده شکاری عقاب طلایی که  قادر به پرواز نبود توسط یکی ازدوستداران محیط زیست اهل شهر ایور به اداره حفاظت محیط زیست گرمه تحویل گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

صفرزاده گفت : همه ساله تعداد زیادی از انواع پرندگان شکاری که به دلایل مختلف دچار آسیب می گردند توسط شهروندان و علاقمندن به طبیعت و حیات وحش در شهرستان گرمه تحویل اداره حفاظت محیط زیست گرمه میگردد که پس از تیمار و بهبودی در عرصه های طبیعی شهرستان رهاسازی می گردند.

,

رییس اداره حفاظت محیط زیست گرمه افزود : زیستگاه این پرنده کوهستانهای کم گیاه و خشک ، جنگلهای کوهستانی و صخره های ساحلی می باشد و روی درختان بلند یا لبه پرتگاهها آشیانه می سازد و در ایران بومی و فراوان است.

,

صفرزاده تحویل حیوانات وحشی آسیب دیده و سرگردان به محیط زیست را نشانه فرهنگ بالای شهروندان در حفظ و نگهداری از محیط زیست دانست و خواستار استمرار این حرکت از سوی آنان شد.

,

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گرمه در پایان ضمن قدردانی از افراد دوستدار طبیعت در تحویل بموقع حیواناتی که دچار آسیب شده و یا از زیستگاه خود خارج شده اند اظهار داشت: باید بیش از گذشته مراقب حیات وحش بوده و اجازه ندهیم موجودات زنده از حق طبیعی خود محروم شوند.

,

انتهای پیام/

]
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گرمه از تحویل یک قطعه پرنده شکاری عقاب طلایی توسط یک شهروند ایوری دوستدار طبیعت به اداره حفاظت محیط زیست خبر داد.