تجمع بزرگ عزاداران امام جعفر صادق(ع) در کاشمر برگزار می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی جلالی در گفتگو با کاشمربصیر اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت جانسوز رئیس مذهب تشیع، حضرت امام جعفر صادق(ع)، تجمع عزاداران آن حضرت در محل مسجد جامع کاشمر برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشمربصیر,

 

,

وی افزود: طبق هماهنگی انجام شده با هیأت‌ها و تکایای شهرستان کاشمر مقرر شده است این مراسم از ساعت 9 و 30 دقیقه صبح روز پنج‌شنبه با ورود دسته‌جات عزاداری به مسجد جامع کاشمر آغاز شود.

,

 

,

جلالی خاطرنشان کرد: بر این اساس هیأت‌ها و دسته‌جات سینه‌زنی و عزاداری کاشمر به صورت هماهنگ و به تفکیک هیأت‌های هر خیابان به سمت مسجد جامع کاشمر حرکت کرده و پس از اعلام عزا در سطح شهر در مسجد جامع تجمع خواهند کرد.

,

 

,

رئیس شورای هیأت‌های مذهبی کاشمر ادامه داد: هیأت‌های خیابان‌ قائم به همراه هیأت‌هایی از روستاهای بالاولایت، هیأت‌های خیابان شهید مدرس(ره)، هیأت‌های خیابان 17 شهریور و سپس هیأت‌های خیابان‌های امام خمینی(ره)، حیدری و فاطمیه، با حرکت در سطح شهر به صورت هماهنگ و در زمان تعیین شده وارد مسجد جامع خواهند شد و به عزاداری و نوحه‌سرایی در سوگ رئیس مذهب تشیع، حضرت امام جعفر صادق(ع) خواهند پرداخت.

,

 

,

جلالی خاطرنشان کرد: در پایان عزاداری نیز یکی از روحانیون شهرستان کاشمر به سخنرانی و تبیین فضایل و مناقب ششمین امام شیعیان خواهد پرداخت.

,

 

,

وی گفت: مراسم عزاداری سالروز شهادت جانسوز امام صادق(ع) با برگزاری نماز جماعت ظهر و عصر در محل مسجد جامع کاشمر به پایان خواهد رسید.

,

 

,

شایان ذکر است در شب شهادت جانگداز ششمین مهر سپهر سروری، حضرت امام صادق(ع) نیز محافل و مجالس عزاداری آن امام همام در مساجد، تکایا و زیارتگاه‌های شهر و روستاهای کاشمر برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
رئیس شورای هیأت‌های مذهبی کاشمر از برگزاری تجمع بزرگ عزاداران امام جعفر صادق(ع) در این شهرستان همزمان با سالروز شهادت آن امام همام خبر داد.