ایجاد سه رشته جدید در پردیس مهریز دانشگاه یزد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا؛ رئیس پردیس مهریز با اعلام این خبر افزود: اخیراً شورای گسترش آموزش عالی با سه رشته جدید تحصیلی زبان انگلیسی، حقوق و حسابداری در مقطع کارشناسی در پردیس مهریز دانشگاه یزد موافقت قطعی کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

دکتر بمانعلی دهقان منگابادی با اشاره به اینکه سال تحصیلی 97-96 پردیس مهریز با 6 رشته تحصیلی اقدام به پذیرش دانشجو می کند افزود: علاوه بر سه رشته جدید در این پردیس، رشته های روان شناسی، مدیریت بازرگانی و مهندسی کامپیوتر نیز در مقطع کارشناسی تدریس می شود.

,

وی اظهار داشت: در سال 95، تعداد 84 دانشجو در این پردیس مشغول به تحصیل بودند که برآورد می شود، این آمار با تصویب رشته های جدید تحصیلی به 260 نفر افزایش یابد.

,

به گفته وی خوابگاه دانشجویی شکیب و سلف سرویس این پردیس نیز تا مهرماه و سال تحصیلی جدید، آماده و به بهره برداری می رسد.

,

دکتر دهقان منگابادی افزود: پردیس مهریز دارای 3 سالن تخصصی گفتگوهای علمی برای برگزاری سمینار و همایش های ملی و بین المللی است و این مرکز قرار است در آینده به یکی از مکان های برگزاری همایش های بین المللی کشور تبدیل شود.

]
رئیس پردیس مهریز دانشگاه یزد از موافقت شورای گسترش آموزش عالی با ایجاد سه رشته تحصیلی جدید در این پردیس در سال تحصیلی جدید خبر داد.