اهتمام مربیان مهدکودک بر ترویج حجاب بین کودکان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهرناز محمدیان مشاور امور بانوان و امور فرهنگی بهزیستی شهرستان ری در گفت‌و‌گو با زنان خبر گفت: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب باید برای مدیران و مربیان مهدهای کودک برای تربیت صحیح فرزندان در مهد کوک‌ها انجام شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنان خبر,

وی با اشاره به اثرات مثبت حجاب در کودکان افزود: با توجه به اهمیت مسئله حجاب و عفاف در مدیران و مربیان مهدها که نقش مهم و تأثیرگذاری در شخصیت و تربیت کودکان دارند، حجاب اثرات مثبتی در شکل‌گیری افکار و رفتار فرزندان خواهد داشت.

,

مشاور امور بانوان و امور فرهنگی بهزیستی شهرستان ری بیان کرد: در این جلسه مواردی همچون: نهادینه نمودن فرهنگ حجاب، مقابله با جنگ نرم، اهمیت مسائل فرهنگی، دینی و اعتقادی در کودکان، رعایت حجاب و پوشش اسلامی و... پرداخته شد.

,

وی بابیان اینکه کودکان بیشترین ساعت‌ها را در مهدهای کودک هستند اظهار داشت: کودکان بخصوص کودکانی که مادران شاغل دارند بیشترین وقت خود را در مهدهای کودک سپری می‎‌کنند و آنان از مربیان خود الگو می‌گیرند که در این راستا مربیان با رعایت اصول اسلامی و مذهبی می‌توانند در این تأثیر گزاری نقش مثبتی داشته باشند.

,

محمدیان خاطرنشان کرد: مربیان باید اثر گزاری مطلوبی بر کودکانی که در مهدکودک‌ها به آنان سپرده می‌شود داشته باشند و تلاش و دقت زیادی در گفتار، رفتار، پوشش و... داشته باشند زیرا بار مسئولیت آن‌ها سنگین است.

,

 

,

 انتهای پیام/

]
مشاور امور بانوان بهزیستی شهر ری گفت: مربیان باید اثر گزاری مطلوبی بر کودکانی که در مهدکودک‌ها به آنان سپرده می‌شود داشته باشند و تلاش و دقت زیادی در گفتار، رفتار، پوشش و... داشته باشند زیرا بار مسئولیت آن‌ها سنگین است.