وجود کانون های تربیتی در جامعه بسیار لازم است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای دانشجو؛ اوقات فراغت زمانی است که فرد وظایف خود را انجام داده و فرصتی در اختیار دارد تا به فعالیت‌های مورد علاقه‌اش بپردازد. بازنشستگی، تغییر شغل، فارغ ‌التحصیل شدن از مدرسه و دانشگاه یا تغییر در شرایط خانواده مانند ازدواج فرزندان و غیره سبب می‌شود انسان وقت آزاد بیشتری در اختیار داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صدای دانشجو,

انسان می تواند با برنامه ریزی و دنبال کردن هدفی خاص اوقات فراغت خود را بخوبی سپری کند ؛ امروزه در جامعه فعالیت های گوناگونی از جمله فعالیت های ورزشی ، هنری ، آموزشی ، تفریحی ، معنوی وغیره برای پرکردن اوقات فراغت افراد وجود دارد که جوانان میتوانند از این فعالیت ها بهره ببرند.

,

کانون های تربیتی در شهر همدان در این زمینه نقش مهمی را ایفا میکنند و با توجه به عملکرد خوبی که دارند مورد استقبال عموم جامعه قرار گرفته اند.این کانون ها با برنامه های گوناگون مشغول به فعالیت می باشند.

,

 

,

امیر حسین الهی تبار معاونت اجرایی مرکز فرهنگی موعود در گفت و گو با خبرنگار صدای دانشجو بیان کرد: مرکز فرهنگی موعود از سال 1389 مشغول به فعالیت در زمینه ی فرهنگی و تربیتی می باشد ، این کانون با برنامه ها و کلاس های گوناگون هرساله پذیرای دانش آموزان بوده و و تلاش کرده تا محیطی مناسب برای سپری کردن اوقات فراغت جوانان ایجاد نماید.

,

 

,

وی ادامه داد : برنامه های این مرکز فرهنگی شامل برنامه های قرآنی ، ورزشی ، تربیتی و آموزشی بوده است که این کانون هرساله با برگزاری کلاس های آموزش دروس پایه های مختلف نقش موثری در زمینه ی آموزش دانش آموزان ایفا می کند.

,

 

,

الهی تبار گفت : تمامی این دوره ها و کلاس ها به صورت خود جوش  و مردمی بوده و برگزاری کلاس ها برای اعضای کانون رایگان می باشد.

,

وی هدف از این کار فرهنگی را رضای خداوند دانست و گفت : امروزه وجود این کانون های تربیتی در جامعه بسیار ضروری است ، زیرا اگر جوان محیط مناسبی برای سپری کردن اوقات فراقت خود نداشته باشد نمیتواند به خوبی رشد کند ، اگر برنامه ی مناسبی برای سپری کردن وقت جوانان ارائه نشود و جوان از یادگیری مطالب و مباحث مفید غفلت کند ، مسلما جامعه دچار خسران خواهد شد ، زیرا که همین جوانان هستند که باید آینده ی جامعه را بسازند.

,

 

,

انتهای پیام

]
اوقات فراغت زمانی است که فرد وظایف خود را انجام داده و فرصتی در اختیار دارد تا به فعالیت‌های مورد علاقه‌اش بپردازد.