جوانه های صالحین بستر مناسب برای مقابله با تهاجم فرهنگی است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اشراق۲۴،امروز طرح جوانه های صالحین شهرستان خدابنده با حضور امام جمعه قیدار در پایگاه بسیج خواهران صدیقه کبری دوتپه افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اشراق۲۴,

حجت الاسلام موسوی ضمن بازدید از حلقه های صالحین اظهار کرد: جوانه های صالحین بستر مناسب برای مانوس شدن با قرآن و تقویت اعتقادات و الگوی رفتاری جوانان و نوجوانان و درک مفاهیم ارزشمند قرآنی برای مقابله با تهاجم فرهنگی،ناتو فرهنگی،شبیخون فرهنگی و نفوذ فرهنگی دشمن علیه این نظام است.

,

وی با اشاره به اهداف دشمنان در خصوص تهدید نسل جوان و نفود بر اعتقادات آن ها افزود:دشمن به روش های مختلف در صدد تغییر اعتقادات،هنجارها و الگوهای رفتاری فرزندان ماست و مهم ترین رسالت بسیج در مقابل این تهاجمات و تهدیدات ترویج معارف قرآنی و تشویق نسل جوان برای مانوس شدن با قرآن در سطح جامعه است.

,

امام جمعه قیدار با اشاره به  اهداف دیگر طرح جوانه های صالحین عنوان کرد:ارتقاع دانش معرفتی و تربیتی متربیان حلقات صالحین،جذب افراد مستعد و هویت بخشی و التزام بخشی به مجموعه های صالحین،ایجاد شور و نشاط و تقویت روحیه معنوی و ساخت روحیه جوانان و پر کردن اوقات فراغت آن ها و جذب نیروهای جدید و افزایش روحیه انقلابیگری در بین نیروهای جوان از اهداف این طرح است.

,

شایان ذکر است در حاشیه این طرح نمایشگاه عکس و عفاف و حجاب و ایستگاه نقاشی نیز برپا شده بود و مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
امام جمعه قیدار در مراسم افتتاح طرح جوانه های صالحین شهرستان خدابنده گفت: جوانه های صالحین بستر مناسب برای مقابله با تهاجم فرهنگی است.