آیت الله عاملی: جوان های انقلابی زمینه توسعه کشور را رقم بزنند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوثرخبر، مربیان و اعضای حلقه های صالحین شهرستان کوثر متشکل از 115 نفر با آیت الله عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل دیدار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوثرخبر,

نماینده ولی فقیه در استان در این دیدار با اشاره به غارت ثروت های ملی از سوی رژیم شاهنشاهی و همچنین فتنه های شوم استکبار پیش از انقلاب گفت: پیشتر رژیم پهلوی با نوکری به آمریکا منابع و ثروت های ایران اسلامی را در حوزه های متعدد غارت کرد و کشور را به نابودی کشاند و هم اکنون استکبار جهانی با همان هدف، درصدد براندازی و اضمحلال جمهوری اسلامی ایران است.

,

آیت الله عاملی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در این راه هزینه های زیادی رامتحمل شده است افزود: انقلاب اسلامی ایران پس از تحمل سالها سختی و مشقت در حوزه های علمی و دفاعی هم اکنون به خود کفایی رسیده است و این را مدیون خون شهدا، رهنمود های امام و رهبری و همچنین علم پروران و نخبگان هستیم.

,

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: جوان های آرمانی و انقلابی با انجام اعمال منسجم در عرصه های علمی در شکل گیری افکار توسعه یافته، زمینه آبادانی و پیشرفت کشور را رقم بزنند.

,

وی افزود: بسیجیان کار بسیار بزرگی در پیش رو دارند بطوریکه به فرموده رهبر معظم انقلاب، امروز ما در پیچ تاریخی دنیا هستیم و باید با جهاد کبیر خود، در عرصه های اقتصادی و فرهنگی بیش از پیش قدم برداریم.

,

امام جمعه اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود وظایف امروزی بسیجیان را متذکر شد و افزود: امروز بسیجیان وظیفه دارند تا در عرصه  اقتصاد مقاومتی، فرهنگ و باورهای دینی، انقلابی گری و استکبار ستیزی سعی و تلاش کنند.

,

آیت الله عاملی در خصوص فعالیت های روز افزون و تحسین برانگیز سپاه نیز گفت: مجموعه سپاه در موضوع محرومیت زدایی، اشتغال زایی در روستاها، پرداختن به اصل تولید و نخبه پروری گام های موثری برداشته است.

,

وی همچنین از بسیجیان کوثری خواست تا با فعالیت در حوزه های متعدد علمی و فناوری توسعه همه جانبه شهرستان کوثر را با اتکا به ظرفیت های گردشگری و اقتصادی محیا کنند.

,

لازم به ذکر است که در ابتدا سرهنگ راعی، فرمانده سپاه کوثر گزارش عملکردی از نحوه فعالیت حلقه های صالحین در شهرستان کوثر را تشریح کرد.

,

به گزارش کوثرخبر، بازدید از موزه شیخ صفی الدین اردبیل، حضور در نماز جماعت مسجد اردبیل به امامت آیت الله عاملی، زیارت امام زاده صدرالدین اردبیل، عزاداری بسیجیان در سوگ امام جعفر صادق(ع) و سفر تفریحی به سرعین از دیگر برنامه های اجرا شده در اردوی یک روزه بسیجیان به اردبیل بود.

,

 

,
, , , , ,
, , , , ,
, , , , , ,
, , , , , ,
, , , , , ,
, , , , , ,
, , , , , ,
, , , , , ,
, , , ,
, , , ,
, , , , , ,
, , , , , ,
, , , , , ,
, , , , ,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/, انتهای پیام/]
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: جوان های آرمانی و انقلابی با انجام اعمال منسجم در عرصه های علمی زمینه توسعه و پیشرفت کشور را رقم بزنند.