اجرای طرح قرآنی ۱۴۵۱ در ۳۴ کانون فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از طاق نیوز،شکوفه گوران مدیر اجرایی طرح ملی بشارت قرآنی 1451 در کرمانشاه گفت: دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه طی تفاهمنامه ای با کانون تخصصی مهدویت 313 یارموعود این طرح ملی را به اجرا درآورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طاق نیوز,

وی افزود: اجرای طرح ملی 1451 همزمان با سراسر کشور از ابتدای ماه مبارک رمضان در کانون های فرهنگی هنری مساجد شهری و روستایی استان کرمانشاه آغاز شد.

,

گوران، با بیان اینکه 34  کانون مجری این طرح در سطح استان کرمانشاه هستند، اظهار کرد: در این راستا 59 کلاس طرح قرآنی 1451 در مساجد استان تشکیل شده است.

,

به گفته مدیر اجرایی طرح ملی بشارت قرآنی ۱۴۵1، شرکت کنندگان در سه رده سنی کودکان و نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در دو بخش خواهران و برادران آموزش های لازم را بامحوریت سوره های الملک والواقعه فراگرفتند.

,


وی اعلام کرد: 950 نفر از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه در طرح قرآنی 1451 شرکت کرده اند.

,
,

گوران، با اشاره به برگزاری آزمون کتبی طرح در تیر ماه، بیان کرد: آزمون شفاهی طرح 1451 در مردادماه برگزار می شود و اعلام اسامی برگزیدگان در شهریور ماه خواهد بود.

,
 
 
 
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,

 

]
مدیر اجرایی طرح ملی بشارت قرآنی ۱۴۵۱ در کرمانشاه، گفت: ۳۴ کانون فرهنگی هنری شهری و روستایی استان کرمانشاه با آموزش قریب به یک هزار نفر در این طرح قرآنی مشارکت داشتند.