برگزاری انتخابات هیات مدیره نظام پزشکی در قرچک
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین؛ هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی همزمان با سراسر کشور در شهرستان قرچک در محل شبکه بهداشت و درمان قرچک در حال برگزاری می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین؛ , قرچک آنلاین؛ ,

 

,

حسین عباسی بخشدار مرکزی و نماینده فرماندار شهرستان در هیات اجرای با حضور و استقرار در محل برگزاری هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی و اولین دوره شهرستان قرچک در گفت و گو با خبرنگار قرچک انلاین اظهار داشت: سازمان نظام پزشکی به عنوان یکی از مهم‌ترین سازمان‌های صنفی غیردولتی کشور، موظف به تنظیم روابط بین سه ضلع حاکمیت، مردم و جامعه پزشکی در حوزه موارد و امور پزشکی و صنفی است، به طوری‌که حقوق تمام ذی‌نفعان را تامین کند و بر عملکرد جامعه پزشکی نیز نظارت داشته باشد، بنابراین انتخابات نظام پزشکی از حساسیت خاصی برخوردار است و یکی از بزرگ‌ترین انتخابات مجموعه‌های صنفی کشور محسوب می‌شود.

, قرچک انلاین ,


وی گفت: در این انتخابات امکان رای دادن هم به صورت الکترونیک و هم به صورت حضوری فراهم بوده است و امیدواریم که در این انتخابات جامعه پزشکی در قرچک مشارکت بالایی را داشته باشند تا هیات مدیره‌ای قوی در نظام پزشکی روی کار بیاید.
عباسی بیان کرد: ظاهراً اشکالات فنی رای گیری بصورت الکترونیکی برطرف نشده ولی رای گیری به روش سنتی و حضوری در حال انجام است و پزشکان محترم میتوانند با حضور در شعبه اخذ رأی که در داخل شبکه بهداشت شهرستان مستقر است رایشان را به داخل صندوقهای پیش بینی شده بیاندارند.

, ,
,
,


وی افزود: اعضاء نظام پزشکی شامل پزشکان عمومی و متخصص، داروسازان، دندانپزشکان، متخصصین و کارشناسان علوم پزشکی، مامایی و کارشناسان پروانه دارغیر گروه مامایی مثل شنوایی سنجی، فیزیوتراپی، بینایی سنحی، کاردرمانی و گفتاردرمانی و غیره هستند.
نماینده فرماندار قرچک در هیات اجرای در پایان با بیان این که این انتخابات دارای اهمیت بسیاری است، گفت: امیدوارم با مشارکت خوب جامعه پزشکی شهرستان نمایندگانی که شایسته تر هستند، برای این مسئولیت مهم انتخاب شوند.

, ,
,
,

 

,

اسامی کاندیداهای اولین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام پزشکی شهرستان قرچک به شرح زیر است:

, اسامی کاندیداهای اولین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام پزشکی شهرستان قرچک به شرح زیر است:,

گروه پزشک

, گروه پزشک,

دکتر عباس افشار

,

دکتر علی عباس اکبری

,

دکتر بهروز خوشخبر شبستری

,

دکتر محسن رضا علی

,

دکترسعید قربانپور

,

دکتر هادی قریشی

,

دکترسعید کریمی زارچی

,

دکتر حسین لیاقت دار

,

گروه دانپزشک

, گروه دانپزشک,

دکتر مرتضی جعفری

,

دکتر علی منصوری

,

گروه دارو ساز

, گروه دارو ساز,

دکتر مرتضی احد پور

,

دکتر حسن خوانساری

,

دکتر مسعود رفعتی

,

دکتر عزیز مکاری

,

گروه دکترای آزمایشگاه

,

دکتر سعید حایری پور

,

گروه ماما

, گروه ماما,

سیده مریم بار مج حقی

,

الناز بختیاری

,

زهرا بهمنی

,

ژیلا خلخالی

,

ساناز رستمی

,

منصوره سادات کریمیان

,

مرضیه نحریر

,

فریبا واحدی

,

گروه لیسانسیه پروانه دار

, گروه لیسانسیه پروانه دار,

نرگس پوریافر

,

رعنا رفعت

,

گفتنی است، انتخابات نظام پزشکی هر ۴ سال یک‌بار برگزار می شود و هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی همزمان با سراسر کشور در ۳۰ تیر سال جاری  برای اولین بار در قرچک برگزار شد.

,

انتهای پیام/

]
هفتمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام پزشکی همزمان با سراسر کشور برای نخستین بار در قرچک برگزار شد.