آخرین وضعیت افتتاح و آغاز به کار بیمارستان امام خمینی(ره) شهر گیوی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوثرخبر،بیمارستان 32 تختخوابه امام خمینی(ره) شهر گیوی با زیربنای سه هزار و 250 مترمربع و محوطه سه هزار و 600 مترمربع از سال 1391 آغاز و توسط اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل احداث شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوثرخبر,

این بیمارستان در سه طبقه با امکانات اورژانس، ICU ،CCU، مرکز تصویربرداری، بستری، درمانگاه، آزمایشگاه و واحدهای اداری و خدماتی ایجاد شده و به گفته مسئولان امر شهرستانی و استانی هم اکنون قابل افتتاح است.

,

این پروژه نیز همچون 11 پروژه حیاتی شهرستان کوثر در گیرودار بی اعتباری و بدقولی مسئولان ارشد کشوری و ... به سر می برد که خوشبختانه پس از 5 سال هم اکنون به پایان رسیده است.

,

این پروژه بلافاصله پس از اتمام ساختمان آن با اعتبار بالغ بر 3 میلیارد تومان از سوی علوم پزشکی تجهیز شد و از فروردین ماه سال 96 در انتظار حضور وزیر بهداشت جهت افتتاح می باشد.

,

به گفته دکتر خالقی، نماینده شهرستان های کوثر و خلخال بیش از 80 نفر نیرو در حوزه های متعدد در این بیمارستان مشغول خواهند شد که اکثر آن نیرو ها هم اکنون در بهداشت و درمان منطقه و همینطور در بهداری ها جذب شده و مشغول به کار هستند.

,

اخیراً شنیده شده است که در یک هفته آینده دکتر قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت و درمان برای افتتاح این پروژه به شهر گیوی خواهد آمد.

,

به گزارش کوثرخبر، این پروژه شاید در مدت زمان بیشتر و با بدقولی های بسیار از سوی دولت دهم و یازدهم مواجه بوده است ولی پیگیری های مسئولان امر شهرستانی و همچنین تخصیص اعتبار بالغ بر 10 میلیارد تومان جهت تکمیل و تجهیز آن برای خدمات رسانی بهداشتی و درمانی به مردم محروم منطقه جای بسی تقدیر و تشکر دارد.

,

, , , ,
 
,
 
,
 
,
, , ,
, , ,
, , ,
 
,

 

,

انتهای پیام/

]
بیمارستان امام خمینی (ره) شهر گیوی در منطقه ای مناسب و با سه هزار و 600 مترمربع محوطه ایجاد شده و می توان آن را یکی از پروژه های مهم در حوزه بهداشت و درمان عنوان کرد که همچنان در انتظار افتتاح است.