اجرایی شدن حقوق شهروندی با ریختن نخاله های ساختمانی در پایتخت طبیعت ایران / چه کسی جوابگوی حقوق شهروندی است؟ + تصاویر
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس ،رعایت نکردن حقوق شهروندی در یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد و ریختن زباله و نخاله های ساختمانی در کوچه ها و معابر عمومی  توسط برخی شهروندان، مشکلاتی را برای مردم بوجود آورده است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,  ،,

با وجود پیگیری های شهرداری یاسوج  برای جلوگیری از ریختن نخاله و زباله در معابر و کوچه ها اما همچنان برخی این موضوع را نادیده می گیرند و به حقوق شهروندان تجاوز می کنند.

,

در ماه های اخیر نیز شهرداری یاسوج افرادی که به طور شبانه نخاله های ساختمانی را در حوالی جاده ها و معابر عمومی خالی می کردند شناسایی و به مراجع قضایی ارجاع داد.

,

روند بی توجهی به حقوق شهروندان توسط برخی افراد وجهه شهر یاسوج را نیز بسیار نازیبا کرده است و تداوم این موضوع باعث آشفتگی مبلمان شهری خواهد شد.

,

خالی کردن نخاله های ساختمانی در مکان های مشخص شده از سوی شهرداری، توجه جدی به بحث محیط زیست و جلوگیری از کثیف شدن فضای شهر از جمله نکاتی است که شهروندان باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند.

,

 

,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,

انتهای پیام/

]
رعایت نکردن حقوق شهروندی در یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد و ریختن زباله و نخاله ای ساختمانی در کوچه ها و معابر عمومی مشکلاتی را برای مردم بوجود آورده است.