لزوم توجه به استراحتگاه های بین راهی برای توسعه صنعت گردشگری اشتهارد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تات خبر، شهرستان اشتهارد چند سالی ست که به عنوان نقطه ی ارتباطی مسافران شرق به غرب کشور و بالعکس شناخته شده است و شلوغی جاده های منتهی به شهر در ایام تعطیل نشان دهنده ی همین موضوع است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تات خبر,

این درحالی است که استراحتگاه های بین راهی مناسبی برای مسافران در جاده های منتهی به اشتهارد مشاهده نمی شود و همین امر ممکن است مسافران را به استفاده از راه های دیگر ترغیب کند لذا برای استفاده از این فرصت باید برای این مشکل چاره ای اندیشید.

,

اقامتگاه های بین راهی متاسفانه هنوز جایی در صنعت جذب گردشگر در شهرستان نداشته و گردشگران از سایر استان ها برای اقامت کوتاه و استراحت در شهرستان هنوز با مشکل زیادی از جمله اقامتگاه های استاندارد و بهداشتی رو به رو هستند.

,

امام زاده سلیمان و امام زاده سه گنبدان در جاده ی اشتهارد ماهدشت و بوستان سعدی در داخل شهر را میتوان تنها مکان های استراحت برای مسافران دانست که البته نمیتوان اسم استراحتگاه بین راهی را بر روی آن گذاشت.

,

توجه به صنعت گردشگری یکی از راه های عبور از مشکلات ناشی از کاهش شدید درامد های شهرداری اشتهارد است که امسال دچار آن شده و تا چند سال اینده نیز ادامه دارد لذا توجه ویژه به استراحتگاه بیم راهی در این جهت لازم و ضروری است.

,

انتهای پیام/

]
شهرستان اشتهارد چند سالی ست که به عنوان نقطه ی ارتباطی مسافران شرق به غرب کشور و بالعکس شناخته شده است و شلوغی جاده های منتهی به شهر در ایام تعطیل نشان دهنده ی همین موضوع است.