آیت الله شیخ محمدعلی رسولی اراکی درگذشت
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اراک امروز؛  حضرت آیت الله شیخ محمدعلی رسولی اراکی کرهرودی در سال ۱۳۰۶شمسی دیده به جهان گشود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,

, ,

 

,

تحصیلات خود را در قم در محضر اساتید بزرگی چون امام خمینی و علامۀ طباطبایی تکمیل نمود و علاوه بر انجام خدمات اجتماعی بسیار در اقصی نقاط ایران، تالیفات متعددی نیز نگاشته است.

,

جد اعلای ایشان قاضی علاء الدین عبدالخالق کرهرودی از عالمان و متکلمان شهیر عصر صفویه و صاحب کتاب ارزندۀ «تحفة الشاهیه» بوده و شاگرد شیخ بهایی است.

,

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خصوص آیت الله رسولی اراکی گفت: یکی از علمای کرهرود که در قم ساکن و منشا آثار و برکات فروانی بوده اند.

,

دری نجف آبادی با اشاره به این که ایشان از علما، منبری ها و نویسنده معروفی بودند افزود: آیت الله رسولی طی ۹۰ سال از دوران زندگی خود منشا آثار و برکات فراوانی برای کشور بودند.

,

وی با بیان اینکه آیت الله رسولی اراکی برگردن همه ما حق دارند ادامه داد: یاد این عالم برجسته را گرامی می داریم و برای بازماندگانش طلب صبر و شکیبایی داریم.

,

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: در اراک هم مراسم ترحیم این عالم ربانی برگزار می شود.

,

پیکر پاک آیت الله رسولی اراکی ساعت ۱۸ شنبه ۳۱ تیر  از مسجد امام حسن عسکری(ع) قم به سوی حرم مطهر حضرت معصومه(س) تشییع خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
آیت الله رسولی اراکی یکی از بزرگان دینی کشور روز جمعه ۳۰ تیر در سن ۹۰ سالگی چشم از جهان فرو بست.