غیرفعال بودن دستگاه‌های خودپرداز در شهر خنجین معضل آفرین شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فراهان خبر؛ در سال ۱۳۸۸ براساس آخرین تصمیمات در تقسیمات کشوری، دهستان خنجین به بخش خنجین ارتقا یافته و از شهرستان کمیجان منتزع و به شهرستان فراهان ملحق شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فراهان خبر,

بخش خنجین حدود ۱۳ هزار نفر جمعیت دارد و جمعیت شهر خنجین ۳۵۰۰ نفر است، این شهر حدود ۳۰ کیلومتر با مرکز شهرستان فاصله دارد.

,

با توجه به فاصله شهر خنجین تا مرکز شهرستان و با توجه به گسترش خدمات الکترونیک یکی از نیازهای اهالی، دستگاه‌های خودپرداز است، از آنجایی که شهر خنجین تنها دو بانک داشت، به تبع دستگاه‌های خودپرداز نیز محدود هستند.

,

معمولا در روزهای پرداخت یارانه نقدی و ایام تعطیلات دستگاه‌های خودپرداز در این شهر از ساعات عصر به بعد تا صبح فردای آن روز، دیگر اسکناسی برای ارائه به مردم ندارند و این بزرگترین مشکل برای اهالی است.

,

از آذرماه سال گذشته باجه خودپرداز بانک سپه شعبه خنجین غیر فعال شد و به رغم وعده های مسئولان همچنان دستگاه خودپرداز این بانک تعطیل است.

,

از اواخر هفته گذشته هم اخباری از نارضایتی شهروندان خنجینی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

, نارضایتی شهروندان خنجینی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.,

آقا محمدی یکی از شهروندان خنجینی در گفتگو با خبرنگار فراهان خبر گفت: تنها خودپرداز این شهر هم این روزها خراب شده است و خدماتی به مراجعه کنندگان ارایه نمی کند.

,

وی افزود: بارها راه اندازی مجدد خودپرداز بانک سپه از سوی مسئولان وعده داده شده اما با گذشت ماه ها هنوز این خودپرداز راه اندازی نشده است.

,

این شهروند خنجینی اظهار کرد: مسئولان باید نسبت به تعهدی که به مردم می دهند پایبند باشند، جای تاسف است که مسئولین برای رفع مشکلات موجود اقدامی نمی کنند.

,

یکی دیگر از شهروندان خنجینی با گلایه از بی توجهی به خواسته های مردم گفت: در حالی که مردم این شهر برای اکثر کارهای اداری خود باید به مرکز شهرستان مراجعه کنند، تهیه پول از خودپرداز هم به این مشکلات اضافه شده است.

,

تعطیلی خودپرداز بانک سپه و خرابی خودپرداز بانک کشاورزی خنجین در حالی اتفاق افتاد که افزایش خدمات بانکی، یکی از مطالبات اصلی مردم شهر خنجین است.

,

, ,

انتهای پیام/

]
بخش خنجین شهرستان فراهان با ۱۳ هزار نفر جمعیت تنها دو خودپرداز داشت که با تعطیلی ۸ ماهه یکی از این دستگاه‌های خودپردازها، خرابی یک هفته‌ای دیگری مردم این شهر را برای دریافت خدمات سرگردان کرده است.