کارگزاری مستقل بیمه اجتماعی روستاییان در فردیس تشکیل می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فردیسان، هادی بشیری مدیر کل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر روز گذشته شنبه در جلسه ای با موضوع بیمه روستائیان، در رابطه با مزایای صندوق گفت: کلیه کشاورزان شاغل در بخش کشاورزی ، روستائیان و عشایر، شاغلین فصلی ، زنان خانه دار روستایی و عشایری ، ساکنین و  انندگان حمل بار و مسافر بین شهری شهر های زیر ۲۰ هزار نفر میتوانند عضو این صندوق شوند و از مزایای بیمه اجتماعی شامل بازنشستگی ، کارافتادگی کلی ، مستمری بازماندگان، نقل و انتقال بیمه ای و… برخوردار شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فردیسان,

بشیری با اشاره به حق بیمه ۱۵ درصدی برای عضویت در صندوق گفت : دولت در پرداخت حق بیمه به مشمولین عضویت در صندوق یارانه ۱۰ درصدی پرداخت می کند و بیمه شده تنها ۵ درصد حق بیمه پرداخت می کند.

,

وی در ادامه افزود: حق بیمه یکساله برای کلیه مشمولین صندوق در سال ۹۶ از ۲۱۰ هزار تومان تا ۴۸۰ هزار تومان قابل پرداخت است .

,

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر استان اظهار داشت: برای سهولت دسترسی متقاضیان در شهرستان فردیس یک کارگزاری مستقل ایجاد شده که این کارگزاری برای جلوگیری از تردد روستائیان فرخ آباد به فردیس با همکاری شورای اسلامی و دهیاری این روستا در هفته دو روز در روستای فرخ آباد مستقر خواهد شد وضمن پاسخگویی به سوالات ، امورات بیمه گری متقاضیان را در روستا انجام خواهد داد.

,

در این جلسه حمید احدی فرماندار فردیس با اشاره به خدمات صندوق و تأثیرات تأمین اجتماعی برای شهرستان از مسؤلین شهرستان خواست تا با اجرای کلیه مصوبات این ستاد ، در برخورداری مشمولین شهرستان از مزایای تامین اجتماعی برابر اصل ۲۹ قانون اساسی اهتمام داشته باشند.

,

وی در ادامه بر لزوم تأسیس کارگزاری بیمه مستقل در شهرستان تأکید کرد و افزود: به زودی این طرح در فردیس اجرایی خواهد و بیمه درمانی و خدماتی در اختیار روستاییان و کشاورزان فردیس قرار خواهد گرفت.

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
احدی بر لزوم تأسیس کارگزاری بیمه مستقل در شهرستان تأکید کرد و افزود: به زودی این طرح در فردیس اجرایی خواهد و بیمه درمانی و خدماتی در اختیار روستاییان و کشاورزان فردیس قرار خواهد گرفت.