اعزام 90نفر از دانشجویان خواهر دانشگاههای قاین به اردوی راهیان نور
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اکبری مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهید مفتح قاین در گفتگو با نسیم قائن با بیان این که رهبر انقلاب همواره یکی از حامیان و مشوقان اصلی حرکت  راهیان نوربوده اند؛وبارها بر اهمیت کاروان های راهیان نور تاکید کرده اند؛گفت:اهمیت راهیان نور برای مقام معظم رهبری به حدی است که ایشان اردوهای راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی را یک سنت حسنه به منظور پیشگیری از دو آسیب «فراموشی» و «تحریف» می دانند ومی فرمایند: "«فراموشی» و «تحریف» دو آسیب و خطر بزرگی است که در کمین هر حادثه بزرگ تاریخی قرار دارد و نخبگان، فرزانگان و دست اندرکاران عرصه دفاع مقدس، با شناساندن دقیق این ذخیره و گنجینه‌ی فرهنگی، اجازه ندهند این حماسه دستخوش فراموشی و تحریف شود."

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم قائن, ،,

مسئول دفتر بسیج دانشجویی قاین اظهارداشت: درهمین راستا اردوهای راهیان نور هرساله به مناطق غرب وجنوب کشور برگزار می شود تا یاد وخاطره شهدای دوران دفاع مقدس هیچ گاه به فراموشی سپرده نشود.

,

وی با اشاره به اعزام 90نفر از خواهران دانشگاه پرستاری ومامایی ،دانشگاه پیام نور وتربیت مدرس قرآن کریم شهرستان به اردوی 7روزه راهیان گفت:دانشجویان روز دوشنبه 2مرداد به اردوی راهیان نور اعزام خواهند شد.

,

اکبری با بیان این که رشادت های رزمندگان اسلام در مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب مثال زدنی است گفت:آن ها در سرمای سخت و سوزان ارتفاعات کردستان در مقابل دشمن بعثی و ضد انقلاب ایستادگی کردند.

,

وی افزود: دانشجویان با حضور در این مناطق از رشادت ها، ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان در دفاع از میهن اسلامی آشنا می شوند و می فهمند که رزمندگان اسلام در بدترین شرایط نیز حاضر نشدند تا یک وجب از خاک جمهوری اسلامی از ایران جدا شود.

,

 

,

اکبری با اشاره به برنامه های مربوط به سفرراهیان نور غرب، گفت: در این سفر بحث روایت گری راویان در جهت تشریح مناطق عملیاتی، برگزاری مسابقات عکس و دلنوشته که در راهیان جنوب داشتیم در این سفر نیز تکرار خواهد شد که به عکس ها و دلنوشته های برترجوایزی داده خواهد شد.

,

 

,

وی افزود : دیگر برنامه هایی  که در این سفر برگزار خواهد شد دعوت از مشاورین مذهبی ، سخنرانی روحانیون و استفاده از مباحث اخلاقی خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهید مفتح قاین از اعزام 90نفر از خواهران دانشگاههای قاین به اردوی راهیان غرب خبر داد.