حضور گروه جهادی «منتظران خورشید» در مناطق زلزله‌زده فریمان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود افضلی‌پور در گفتگو با خبرفریمان از حضور گروه جهادی منتظران خورشید اعزامی از تربت‌حیدریه در مناطق زلزله زده فریمان خبرداد و اظهارکرد: این گروه شامل 22 نفر از دانشجویان دانشگاه‌های دولتی، آزاد اسلامی و پیام نور این شهرستان هستند که به مدت هفت روز در روستاهای رزمگاه، سرچشمه براشک و دوقلعه براشک مستقر هستند.




افضلی‌پور عرصه فعالیت این گروه جهادی را، عمران مناطق‌زلزله‌زده و کمک به ساخت و مرمت واحدهای مسکونی زلزله زدگان عنوان کرد و گفت: این علاوه بر امور عمرانی در زمینه مسائل فرهنگی، ورزشی، بهداشتی و درمانی نیز فعالیت دارند.



مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه فریمان اظهارکرد: پی‌کنی دو منزل در روستای رزمگاه، ساخت چندین محل نگه‌داری دام و انبار علوفه در روستاهای سرچشمه و دوقلعه براشک از جمله فعالیت‌های عمرانی این گروه جهادی است.




افضلی‌پور با بیان اینکه حضور این جوانان در مناطق زلزله‌زده شور و شعف خاصی در بین اهالی این منطقه ایجاد کرده است، گفت: به همت این گروه جهادی امشب، همزمان با اقامه نماز مغرب و عشا یادواره پنج شهید روستای رزمگاه و سرچشمه براشک در محل مسجد روستای سرچشمه برگزار می‌شود.



انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرفریمان ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه فریمان از حضور گروه جهادی «منتظران خورشید» در مناطق زلزله‌زده فریمان خبر داد.