برنامه های گرامیداشت سالروز عملیات مرصاد در سرپل ذهاب تشریح شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بازی دراز، سرهنگ پاسدار مجتبی کاکایی در جلسه برنامه ریزی گرامیداشت سالروز عملیات مرصاد در سرپل ذهاب اظهار داشت: قدرت پوشالی منافقان کوردل با رشادت و دلیرمردی رزمندگان اسلام در کمینگاه مرصاد برای همیشه نابود شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,

 

,

وی تاکید کرد: با نزدیک شدن به پنجم مرداد سالروز عملیات تاریخی مرصاد و زمینگیر شدن منافقین  رشادت‌های مردم غیور استان کرمانشاه و شهرستان های مرزی در عملیات مرصاد نیز باید برجسته شود و هر کسی بر اساس توان خود در بیان وقایع دفاع مقدس سهیم باشد.

,

 

,

جانشین فرمانده سپاه ناحیه یادآورشد: عملیات مرصاد نقطه طلایی پیروزی لشگریان اسلام بر کفر و نفاق بود که با وحدت، همدلی، هم افزایی و اطاعت همه نیروها تحت نظر و فرماندهی ولایت امر صورت گرفت و امروزه باید با درحفظ و پاسداشت ارزش های آن دوران کوشا باشیم.

,

 

,

وی بیان داشت: منافقین به پشتیبانی استکبار جهانی قصد ضربه زدن به اسلام را داشتند و با همه گروه های ضدانقلاب ائتلافی به وجود آوردند که رشادت شهدای عملیات مرصاد در تنگه مرصاد موجب بر هم زدن کانون فتنه آنها شد.

,

 

,

وی برگزاری یادواره شهدای عملیات غرورآفرین مرصاد، غبارویی و عطر افشانی مزار شهدا، برگزاری مسابقه فرهنگی و ورزشی در سطح پایگاههای مقاومت بسیج، تهیه و توزیع بسته های فرهنگی و تبلیغات محیطی و اعزام بسیجیان به استان کرمانشاه جهت شرکت در مراسم سالروزعملیات مرصاد را از ویژه برنامه های گرامیداشت سالروز عملیات مرصاد در سرپل ذهاب عنوان کرد.

,

 

,

سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه با بیش از85هزار تن جمعیت ، 48کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.

]
جانشین فرمانده سپاه ناحیه سرپلذهاب با تشریح برنامه های گرامیداشت سالروز عملیات مرصاد در شهرستان گفت: قدرت پوشالی منافقین با اتحاد و همدلی و فرمانپذیری مردم و نیروهای نظامی در کمینگاه مرصاد برای همیشه نابود شد.