بیمه با تغییر فرهنگ جامعه به یک اولویت تبدیل شده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ رئیس سازمان تامین اجتماعی شهرستان گلپایگان عنوان کرد: مردم با تغییر فرهنگ جامعه در حال حاضر بیمه را در اولویت های خود قرار داده و یک کارمند و یا کارگر در هنگام استخدام قبل از اطلاع از میزان دستمزد از وضعیت بیمه خود پرس و جو می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مجتبی یاوری در گفت و گو با خبرنگار دیار عالمان وصول مطالبات حق بیمه را جزء مطالبات دسته اول دانست و گفت: دولت، کارفرما و بیمه شده با هم گره خورده و مثلثی را ایجاد کرده اند که هر جا اخلالی ایجاد شود همه سیستم با مشکل مواجه می شود.

,

وی اضافه کرد: منابع اصلی سازمان تامین اجتماعی از وصول حق بیمه بوده و خدمات ارائه شده به بیمه شدگان تنها با وصول حق بیمه تامین می شود.

,

رئیس سازمان تامین اجتماعی شهرستان تصریح کرد: پرداخت ها و تعهدات این سازمان در بخش بیمه ای، تعهدهای کوتاه مدت و تعهدات بلند مدت را شامل می شود.

,

یاوری خدماتی همچون پرداخت مقرری بیکاری، کمک هزینه ازدواج، ایام بارداری، پروتز و هزینه سفر را از جمله خدمات کوتاه مدت معرفی کرد و گفت: این خدمات مستمر نبوده و در مقاطعی که فرد دچار بیماری و یا حادثه ای شود، او را حمایت می کند.

,

وی خدمات بازنشستگی، از کار افتادگی و پرداخت مستمری به بازماندگان فوت شده را خدمات بلند مدت سازمان تامین اجتماعی خواند و عنوان کرد: خدمات ارائه شده توسط این سازمان روز به روز در حال فزونی بوده و گرایش مردم نیز به بیمه در حال افزایش است.

,

انتهای پیام/

]
یاوری عنوان کرد: منابع اصلی سازمان تامین اجتماعی از وصول حق بیمه بوده و خدمات ارائه شده به بیمه شدگان تنها با وصول حق بیمه تامین می شود.