مطابق قوانین به کلیه دارندگان پرونده ایثارگری خدمات جامعه بنیاد شهید ارائه خواهد شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین; آزمان کادری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران قرچک در گفت و گو خبرنگار قرچک انلاین اظهار داشت: مطابق قوانین و مقررات به کلیه جانبازان، آزادگان و خانواده معظم شهداء که در بنیاد شهید و امور ایثارگران دارای پرونده ایثارگری هستند، از خدمات جامعه بنیاد شهید بهره خواهند برد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین; , قرچک آنلاین, قرچک انلاین ,

وی افزود: بار مالی ارائه خدمات به ایثارگران در بنیاد شهید افزایش یافته است و این خدمات شامل  بهداشت و درمان، مسکن، اشتغال و استخدام، معیشت و رفاه و فرهنگی است و تمام تلاش این نهاد ارائه خدمات مطلوب و عادلانه به ایثارگران می باشد.

,

کادری با اشاره به مشمولان استخدام، بیان کرد: فرزندان شهدا و جانبازان زیر ۲۵ درصد طبق قوانین، مقررات و ضوابط استخدامی خاص بوده و کلیه دستگاههای مکلف به انجام آن هستند.

,

وی  تاکید کرد: خانواده شهدا برای دریافت وام مسکن باید در سایت برخط بنیاد شهید و امور ایثارگران ثبت نام کنند و تا کنون حدود 500 نفر از خانواده های شهدا و ایثارگران در این سایت ثبت نام کرده اند و برای خرید مسکن کارمندان در مجتمع مسکونی سبحان تقاضا دهند.

,

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران قرچک تاکید کرد: والدین، همسران و فرزندان شهداء که دارای بیماری های خاص و صعب العلاج یا محدودیت جسمی حرکتی می باشند، با تایید کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران مشمول ارائه خدمات هستند.

,

وی در ادامه  افزود: به جانبازان ۲۵ درصد تا 49 درصد حق پرستاری به نسبت درصد جانبازی پرداخت می شود و کسانی که تا کنون دریافت نمی کردند، می توانند به بنیاد شهید مراجعه و مشمول این خدمات شوند.

,

کادری تصریح کرد: جانبازانی که  سانحه بالینی نداشته باشند و فقط صورت سانحه یگان را دارند، جهت درصد جانبازی در کمسیون مشترک بنیاد و یگان مربوطه شرکت تا تاییده آنان صادر شود.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: خانواده معظم شهدای مدافع حرم و فاطمیون شامل تمام این خدمات خواهند شد.

,

انتهای پیام/

]
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران قرچک گفت: مطابق قوانین و مقررات به کلیه جانبازان، آزادگان و خانواده معظم شهداء که در بنیاد شهید و امور ایثارگران دارای پرونده ایثارگری هستند، از خدمات جامعه بنیاد شهید بهره خواهند برد.