میاندوآب، نایب قهرمان مسابقات انتخابی کاراته آذربایجان غربی شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، این مسابقات در رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در دو روز گذشته در سالن شهید باهنر میاندوآب برگزار و با شناخت نفرات و تیم های برتر به کار خود پایان داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

در پایان این مسابقات که بر اساس اعلام روابط عمومی اداره ورزش و جوانان میاندوآب با حضور ۲۴ تیم از ۱۲ شهر برگزار شد، تیم ارومیه به مقام نخست دست یافت و تیم های میاندوآب و نقده نیز به ترتیب به مقام های دوم و سوم دست یافتند.

,

رئیس هیئت کاراته شهرستان میاندوآب در حاشیه برگزاری این مسابقات در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با بیان اینکه در این مسابقات نزدیک به ۲۰۰ ورزشکار از ۱۲ شهر حضور داشتند، گفت: این مسابقات در رده های سنی نونهالان، خردسالان، نوجوانان و جوانان برگزار شد.

,  زرین خبر ,

محمود وقری با اشاره به اینکه این مسابقات به منظور انتخابی مسابقات ارزروم ترکیه برگزار شد، اظهار کرد:  نفرات برتر این مسابقات در اوزان مختلف  به مسابقات کاراته ترکیه که شهریور ماه  برگزار خواهد شد، در قالب تیم منتخب استان اعزام می شوند.

,

به گفته وی به مسابقات بین المللی ترکیه ۲۰ نفر در قالب تیم منتخب اعزام می شوند که از این تعداد پنج ورزشکار میاندوآبی هستند.

,

انتهای پیام/

]
مسابقات کاراته انتخابی منتخب آذربایجان غربی به میزبانی شهرستان میاندوآب با شناخت نفرات و تیم های برتر به کار خود پایان داد.