مدال برنز تور جهانی مراکش بر گردن ساحلی بازان میکای کیش
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کیش پرس، تور جهانی والیبال ساحلی مراکش با حضور 16 تیم به صورت تک حذفی و تنها در جدول اصلی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کیش پرس,

بنابراین گزارش کشورهایی ایران، فرانسه، مراکش و قطر به مرحله نیمه نهایی این دوره از مسابقات صعود کردند.

,

تیم ملی والیبال ساحی ایران با پیروزی 2 بر 1 مقابل تیم ملی والیبال اسپانیا که قهرمانی اروپا را در کارنامه خود دارد، برای نخستین بار در تاریخ والیبال ساحلی توانست به جمع 4 تیم برتر صعود کند.

,

تیم ملی والیبال ساحلی ایران (رحمان رئوفی – بهمن سالمی اینجه،از بازیکنان باشگاه میکای کیش) در دیدار رده‌بندی این رقابت‌ها به مصاف مراکش میزبان رفت و در جدالی نفس‌گیر دو بر یک به پیروزی رسید تا عنوان سومی و مدال برنز این رقابت ها را از آن خود کند.

,

ملی‌پوشان کشورمان در ست اول ۲۱ بر ۱۹ مغلوب مراکش شدند، اما در ست‌های دوم و سوم با امتیازهای ۲۱ بر ۱۹ و ۱۶ بر ۱۴ برابر حریف به پیروزی رسیدند تا برای نخستین بار به مدال تور جهانی ساحلی دست یابند.

,

جالب توجه اینکه در این مسابقه  از داوران مراکشی برای قضاوت دیدار ایران و نماینده کشور میزبان استفاده شده بود.

,

تیم ملی والیبال ساحلی ایران روز دوشنبه دوم مرداد ماه مراکش را به مقصد وین اتریش ترک می کند تا در رقابت های قهرمانی مردان جهان شرکت کند.

,

یازدهمین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی جهان از ششم تا پانزدهم مردادماه به میزبانی اتریش در شهر وین برگزار می شود. در این رقابت ها که در دو گروه مردان و زنان برگزار می شود، در هر گروه ۴۸ تیم حضور دارند.

,

بر اساس قرعه‌کشی انجام شده دور مقدماتی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان جهان در دوازده گروه چهار تیمی برگزار می شود که تیم ملی والیبال ایران (بهمن سالمی و رحمان رئوفی) در گروه L با دو تیم از کانادا و یک تیم از اتریش میزبان این رقابت ها هم گروه است.

,

ملی پوشان ساحلی ایران را در تور جهانی مراکش و رقابت های قهرمانی جهان اتریش رضا نائینی به عنوان مربی و کسری غفوری سرپرست سازمان ساحلی همراهی می‌کنند.

,

انتهای پیام /

]
تیم ملی والیبال ساحلی کشورمان در دیدار رده بندی تور جهانی مراکش برابر میزبان به پیروزی رسید و برای نخستین بار در تور جهانی به مدال دست یافت.