خدام شمس‌الشموس میهمان مردم زرندیه می‌شوند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زر خبر، سرگرد پاسدار محمد مهجوری فرمانده سپاه زرندیه گفت: همزمان با فرا رسیدن دهه کرامت، کاروان سفیران حرم رضوی، میهمان مردم شریف شهرستان زرندیه به منظور برگزاری جشن های مردمی و معنوی «زیر سایه خورشید» می‌شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زر خبر,

وی با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی این برنامه در سطح شهرستان ضمن تمجید از این برنامه معنوی آستان قدس رضوی گفت: با توجه به اینکه در این ایام تمامی مردم توانایی و فرصت مشرف شدن به حرم امام رضا(ع)  و حرم حضرت معصومه(س) را ندارند طرح بسیار خوبی است که سفیرانی از بارگاه مطهر امام رضا(ع) به استان های سراسر کشور سفر می‌کنند و پرچم متبرک حرم رضوی را در بین مردم می گردانند.

,

فرمانده سپاه زرندیه تصریح کرد: کاروان سفیران حرم رضوی اعزامی به شهرستان زرندیه روز چهارشنبه 4 مردادماه در این شهرستان حضور پیدا خواهند کرد و در زمان ورود به دیدار ائمه جمعه شهرستان خواهند رفت.

,

مهجوری افزود: حضور در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان، دیدار با پزشکان و پرستاران و عیادت از بیماران بیمارستان شهدای آسیابک، حضور در بارگاه امامزادگان ابراهیم و عبدالله(ع)، بازدید از جهادگران بسیجی اردوهای جهادی، دیدار با خانواده معظم شهدا، دیدار با کارآفرین نمونه، بازدید از عرصه‌های اقتصاد مقاومتی، گلباران و عطر افشانی مزار شهدای گمنام، حرکت کاروان در روستاهای مجتمع، جشن دهه کرامت در روستای صدر آباد است.

,

وی به ضرورت ترویج فرهنگ اسلام به ویژه مذهب تشیع در دهه امامت و ولایت، بین جوانان گفت: خدام رضوی در دهه کرامت به منظور ترویج فرهنگ رضوی، ایجاد اتحاد و همبستگی بین مذهب تشیع و معرفی چهره کریمه اسلام علاوه بر مناطق مختلف کشور از جمله شهرستان زرندیه به کشورهای مختلف جهان نیز اعزام می شوند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
همزمان با دهه کرامت خدام شمس‌الشموس(ع) میهمان مردم ولایتمدار شهرستان زرندیه می‌شوند.