کاراته کاران گلپایگانی برای استان اصفهان افتخار آفرینی کردند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارعالمان؛ بیست و دومین دوره رقابت های کشوری کاراته سبک شوتوکان جهانی در رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان با حضور 380 ورزشکار از 21 استان کشور طی دو روز به میزبانی شهرستان صحنه در استان کرمانشاه برگزار شد و باشگاه شهید صافی گلپایگان به عنوان تنها نماینده استان اصفهان موفق به افتخار آفرینی برای این شهرستان و استان اصفهان شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارعالمان, ؛,

باشگاه شهید صافی گلپایگان با 11 شرکت کننده و در دو رشته کاتا و کومیته و با مربیگری نادر جنت در مجموع موفق به کسب سه نشان طلا، دو نشان نقره و هشت نشان برنز شد.

,

مهرداد محمد زاده و محمد یاوری در کاتای انفرادی به ترتیب صاحب مقام اول و دوم و سجاد زمانی، امیر علی زینلی، معین محمد شریفی و محمد رفیعی در این رشته مقام سوم را به دست آوردند؛ سجاد زمانی، محمد یاوری و علیرضا زینلی نیز در کاتای تیمی صاحب مقام سوم شدند.

,

همچنین علیرضا زینلی و امیرعلی زینلی در کومیته مقام اول و آرمین بخشی در این رشته مقام دوم را به دست آوردند؛ نیما مرادی، معین محمد شریفی و محمد رفیعی نیز صاحب مقام سوم کومیته شدند.

,

انتهای پیام/ 

]
باشگاه شهید صافی گلپایگان به عنوان تنها نماینده استان اصفهان در رقابت های کشوری در کرمانشاه، با ۱۱ شرکت کننده و در دو رشته کاتا و کومیته، در مجموع موفق به کسب سه نشان طلا، دو نشان نقره و هشت نشان برنز شد.