بالاترین اعتبارات سال جاری به نوسازی مدارس اختصاص یافت
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آرمان زنان، احمد رضوانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان، ضمن تبریک پیشاپیش ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت، از تدابیر و اقدام هایمسئولان آموزش و پرورش شهرستان در امر ثبت نام دانش آموزان تقدیر و تشکر کرد و گفت: خوشبختانه با برنامه ریزی های صورت گرفته، حرکت خوبی برای هدایت تحصیلی دانش آموزان انجام شد و امسال با کمترین مشکلی در امر ثبت نام دانش آموزان مواجه بودیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرمان زنان,

فرماندار اصفهان به برخی مشکلات فرهنگی موجود در جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: در طول سال های پس از پیروزی انقلاب، آموزش و پرورش، صدا و سیما، مراکز فرهنگی و همچنین حوزه های علمیه تحت نظر خودمان بوده و علت بسیاری از مشکلات فرهنگی موجود به خودمان و عملکردمان بازمی گردد.

,

رضوانی با تأکید بر لزوم تبیین فرهنگ ایثار و شهادت برای دانش آموزان عنوان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت را باید در مسیر درست و واقعی خودش جلو برد و در این زمینه، هرآنچه لازم است باید مصوب و اجرا شود.

,

وی تأکید کرد: جوانان ما باید بدانند که شهدا برای چه اهداف و آرمان هایی رفتند و به شهادت رسیدند و این اهداف که همانا اعتلای کشور و رفاه و آسایش مردم است، برای آنان تبیین شود.

,

فرماندار اصفهان با اشاره به اعتبارهای در نظر گرفته شده در کمیته برنامه ریزی برای آموزش و پرورش شهرستان خاطرنشان کرد: علیرغم مشکلات موجود، امسال بالاترین اعتبارها در کمیته برنامه ریزی به آموزش و پرورش شهرستان و نوسازی مدارس تخصیص یافت و در زمینه تخصیص اعتبارهای مصوب نیز، 100 درصد اعتبارهای مصوب از محل 3 درصد درآمد نفت و گاز و در زمینه تملک دارایی‌ها نیز میزان تخصیص اعتبارهای بالای 70 درصد خواهد بود.

,

رضوانی با بیان اینکه آموزش و پرورش می تواند حتی الامکان از امکانات سایر دستگاه ها نیز در برنامه های فرهنگی استفاده کند، تصریح کرد: برنامه های مورد نظر در این خصوص توسط مسئولان مربوطه ارائه شود، تا از امکانات سایر دستگاه ها استفاده شود و فرمانداری نیز در این رابطه از آموزش و پرورش حمایت های لازم را انجام خواهد داد.

,

وی با اشاره به آسیب‌های فضای مجازی برای نوجوانان و جوانان، اظهار کرد: امروزه فضای مجازی نقش مؤثری در ابعاد مختلف ایفا می کند و حتی تأثیر آن در زمینه انتقال اخبار و اطلاعات، از دیگر رسانه ها و صدا و سیما نیز بیشتر است.

,

فرماندار اصفهان افزود: آسیب‌های فضای مجازی باید شناسایی و اقدام های پیشگیرانه در این رابطه، به خصوص برای جوانان در دستور کار قرار گیرد.

,

انتهای پیام/

]
فرماندار اصفهان با اشاره به اعتبارهای در نظر گرفته شده در کمیته برنامه ریزی برای آموزش و پرورش شهرستان گفت: امسال بالاترین اعتبارها در کمیته برنامه ریزی، به آموزش و پرورش شهرستان و نوسازی مدارس تخصیص یافت.