اقتصادمقاومتی تنها راه مقابله با تحریمهای ظالمانه است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا اکبرسنجابی در گفتگو با خبرنگار بازی دراز اظهار داشت: در این برهه از زمان، کشور ایران در مقابل هرنوع تحریم ظالمانه از کشورهای بیگانه تدابیری مناسب را اتخاذ می کند و با توجه به تجارب طولانی که در زمینه مقابله با تهاجم ها از قبیل فرهنگی،نظامی و اقتصادی پیدا کرده است،به راحتی می توان تحریم را نیز سامان بخشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,

 

,

وی افزود: اقتصاد مقاومتی برنامه ای همه جانبه است و تمام مردم و مسئولین وظیفه دارند بنا به سفارش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به آن عمل کنند در غیراین صورت اقتصاد ریاضتی برکشورما تحمیل می شود.

,

 

,

وی توجه به ظرفیتهای داخلی و اقتصاد مقاومتی را مهم برشمرد وگفت: درشهرستان سرپل ذهاب به لحاظ نوارمشترک مرزی با کشورعراق و انجام مبادلات کالای ارزی میتوان درعرصه اقتصاد مقاومتی گامهای موثری برداشته شود واز ظرفیت‌ها و پتانسیل های مهمی که در بخش های مختلف کشاورزی،صنعتی،گردشگری،اقتصادی و... درشهرستان وجود دارد زمینه تولید و اشتغال جوانان را فراهم کرد.

,

 

,

فرماندارشهرستان تاکید کرد: استفاده از استعداد و توان جوانان در پست های مختلف، ایجاد فضا و بستر مورد نیاز برای کارآفرینی و فعالیت جوانان در عرصه های مختلف، حمایت واقعی از جوانان و ایجاد فضا برای نقش آفرینی آنان در عرصه های تصمیم ساز از جمله مهمترین کارهای است که منجر به تحقق اقتصاد مقاومتی می شود.

,

 

,

شهرستان سرپل ذهاب درغرب استان کرمانشاه دارای بیش از85هزارنفرجمعیت و 48کیلومتر مرز مشترک با کشورعراق دارد.

,

 

]
فرماندار شهرستان سرپلذهاب گفت اقتصادمقاومتی تنها راه مقابله با تحریمهای ظالمانه است که اگر اجرا نشود اقتصاد ریاضتی بر ما تحمیل خواهد شد.